Autor |
Správa |
< Zrazy ~ Honda zraz Prešov |
PietRo |
Zaslal: 02.06.2008, 13:46 |
|
|
Založený: 21 september 2007
Príspevky: 729
Bydlisko: Košice
1997 Honda Civic |
... |
Naposledy upravil PietRo dňa 08.09.2008, 12:02, celkom upravené 1 krát. |
|
Návrat hore |
|
2Bera |
Zaslal: 02.06.2008, 13:53 |
|
|
Založený: 12 december 2006
Príspevky: 8016
Bydlisko: Féldorf
1994 Honda Civic Coupe |
nooo pekna letiskova plocha ))) skoda ze tunak na zapade neni nic take na blbnutie ((
ten favorit bo best of :DDDD cista kosacka travy DDD a skoro to *ebol aj na budu :DDD ked pojdem na vychod tak zase daco zorganizujeme a mozna zase dovlecem dajake veci |
_________________
H22Turbo SQS 11,6 @ 200 , 347PS/327Nm
Daily Car: Honda Logo 1.6vtec |
|
Návrat hore |
|
marek355 |
Zaslal: 02.06.2008, 13:57 |
|
|
Založený: 02 jún 2008
Príspevky: 20
Bydlisko: zehra
|
2Bera napísal: nooo pekna letiskova plocha ))) skoda ze tunak na zapade neni nic take na blbnutie ((
ten favorit bo best of :DDDD cista kosacka travy DDD a skoro to *ebol aj na budu :DDD ked pojdem na vychod tak zase daco zorganizujeme a mozna zase dovlecem dajake veci
serwuss si vyhral sprinty? |
|
|
Návrat hore |
|
2Bera |
Zaslal: 02.06.2008, 14:00 |
|
|
Založený: 12 december 2006
Príspevky: 8016
Bydlisko: Féldorf
1994 Honda Civic Coupe |
marek355 napísal: serwuss si vyhral sprinty?
sprinty boli iba takeee light vatsinu som isel proti tatovi HP neviem ci bolo na letisku daco silnejsi,,,,ale asik ten nissan ale proti nemu som nesiel... |
_________________
H22Turbo SQS 11,6 @ 200 , 347PS/327Nm
Daily Car: Honda Logo 1.6vtec |
|
Návrat hore |
|
MarekVTi |
Zaslal: 02.06.2008, 14:05 |
|
|
Založený: 13 september 2007
Príspevky: 153
Bydlisko: Bardejov
|
marek355 napísal: no vtom diesli by som vyhodu nehladal pretoze ten diesel ma 60kW a slalom som prechadzal tiez na dvojke,...pritom som mal motor v nudzovom rezime (kontrolka poruchy elektroinstalaciee), lebo mam poruchany egr ventil cize auto nema vtedy ani polovicny vykon(turbo je vypnute a nema to skoro ziadny tah)( si si mohol vsimnut ten dym z vyfuku) takze na tych rychlych usekoch som moc neziskal a pri tych pomalsich som pouzival brzdu+rucnu....cize s tym dieslom som medzi kuzelkami bohvie aky rozdiel v rychlosti nespravill...stacilo dat trochu autu viac pocititt...a ked slalomovali na jednotke vravis ze sa vtedy motor moc neda brzditt...a to tie hondy nemaju noznu brzdu alebo co?...ja som ju pouzival vzdy ked to bolo treba aj pri kazdej druhej kuzelke...
Takze chces povedat ze si spravil taky cas s chrochtacim a dymiacim ropakom, vaziacim 1,5 tony, ktory vlastne ani nesiel alebo resp. siel na 30kW... fakt neverim a ak by si aj taky cas spravil tak tu nepis ze ti neisla polovica auta... aj ked u opla by ma to neprekvapilo
2B: no nissan silnejsi nebol lebo ho tato 2krat sundal a kedze ty si sundal tata tak mi z toho vychadza ze by si sundal aj nissana |
Naposledy upravil MarekVTi dňa 02.06.2008, 14:40, celkom upravené 2 krát. |
|
Návrat hore |
|
marek355 |
Zaslal: 02.06.2008, 14:12 |
|
|
Založený: 02 jún 2008
Príspevky: 20
Bydlisko: zehra
|
MarekVTi napísal: marek355 napísal: no vtom diesli by som vyhodu nehladal pretoze ten diesel ma 60kW a slalom som prechadzal tiez na dvojke,...pritom som mal motor v nudzovom rezime (kontrolka poruchy elektroinstalaciee), lebo mam poruchany egr ventil cize auto nema vtedy ani polovicny vykon(turbo je vypnute a nema to skoro ziadny tah)( si si mohol vsimnut ten dym z vyfuku) takze na tych rychlych usekoch som moc neziskal a pri tych pomalsich som pouzival brzdu+rucnu....cize s tym dieslom som medzi kuzelkami bohvie aky rozdiel v rychlosti nespravill...stacilo dat trochu autu viac pocititt...a ked slalomovali na jednotke vravis ze sa vtedy motor moc neda brzditt...a to tie hondy nemaju noznu brzdu alebo co?...ja som ju pouzival vzdy ked to bolo treba aj pri kazdej druhej kuzelke...
Takze chces povedat ze si spravil taky cas s chrochtacim a dymiacim ropakom, vaziacim 1,5 tony, ktory vlastne ani nesiel alebo resp. siel na 30kW... fakt neverim a ak by si aj taky cas spravil tak tu nepis ze ti neisla polovica auta... aj ked u opla by ma to neprekvapilo
mnoo ano chcem povedat ze aj keby som siel na 60 kW tak mi stacilo sa rozbehnut po prvu kuzelku ked som dal dvojku a udrziavat rovnaku rychlostt...mno a 300 kilove prasa som v kufri nemal taze neviem odkial 1,5 tony, no ale asi viac ako ma honda. Mno cize neviem v com si mal potom chybu ty....mno ja hovorim o chybe egr ventila, a siel som to len skusit, mno a vyslo to aj takk |
|
|
Návrat hore |
|
xx290 |
Zaslal: 02.06.2008, 14:14 |
|
|
Založený: 24 november 2007
Príspevky: 144
Bydlisko: SR
|
tento slalom bol predovsetkym o rukach a poznani auta....vykon nehral rolu, skoda ze neprisli 750i a aigo |
|
|
Návrat hore |
|
2Bera |
Zaslal: 02.06.2008, 14:15 |
|
|
Založený: 12 december 2006
Príspevky: 8016
Bydlisko: Féldorf
1994 Honda Civic Coupe |
MarekVTi napísal: 2B: no nissan silnejsi nebol lebo ho tato 2krat sundal a kedze ty si sundal tata tak mi z toho vychadza ze by si sundal aj nissana
hmmmm ze by turbo nissan bol taky vergel? no ked som tatka dal tusim 4x dole a raz mi nesla zaradit 2ka tak by som nissan asik tez dal...kdovie jak chodila ta audina ...tu som nekukal |
_________________
H22Turbo SQS 11,6 @ 200 , 347PS/327Nm
Daily Car: Honda Logo 1.6vtec |
|
Návrat hore |
|
marek355 |
Zaslal: 02.06.2008, 14:15 |
|
|
Založený: 02 jún 2008
Príspevky: 20
Bydlisko: zehra
|
mno vidim ze su tu aj taky co sa tomu rozumiaa:)))...suhlasim s tebouu |
|
|
Návrat hore |
|
MarekVTi |
Zaslal: 02.06.2008, 14:24 |
|
|
Založený: 13 september 2007
Príspevky: 153
Bydlisko: Bardejov
|
Ved ano ja a tato sme chceli zistit ako sa sprava auto na slickoch a to sme aj zistili... vykon motora hra rolu vzdy, zalezi uz len na trati do akej miery tam ten vykon vyuzijes.
Ja som len narazal ze napisal ze ma 60kW a motor mu nesiel ani na polovicu vykonu... |
|
|
Návrat hore |
|
marek355 |
Zaslal: 02.06.2008, 14:34 |
|
|
Založený: 02 jún 2008
Príspevky: 20
Bydlisko: zehra
|
MarekVTi napísal:
Ved ano ja a tato sme chceli zistit ako sa sprava auto na slickoch a to sme aj zistili... vykon motora hra rolu vzdy, zalezi uz len na trati do akej miery tam ten vykon vyuzijes.
Ja som len narazal ze napisal ze ma 60kW a motor mu nesiel ani na polovicu vykonu...
mnoo veru hejj a ty mas 160 koni?...ved to je raz tolko ako mam ja:))...moc si ho nevyuzill....vies ja som to pisal tym co hovorili ze som mal vyhodu lebo som mal diesel asi si mysleli ze mam 130 PS... |
|
|
Návrat hore |
|
Milos |
Zaslal: 02.06.2008, 14:59 |
|
|
Moderátor
Založený: 13 jún 2007
Príspevky: 2988
|
Marek355: Bud si este nesiel na ziadnom benzinovom aute, alebo aspon na ziadnej Honde. Chlapci, co sli slalom skoro cely cas na dvojke, tocili 3000rpm, miestami aj trochu viac. Pri takych otackach nema zmysel tukat do plynu, lebo auto na tych par metrov nezrychli. Pri dieseli je prave ta vyhoda, ze tam mozes ist hoci na 2000-3000rpm, ale tuknutie do plynu sa prejavi niekolkonasobne silnejsie, takze vies naozaj pridat, ked to potrebujes. Zo sledovania tvojej jazdy som mal presne ten pocit, ze auto ochotnejsie akceleruje. Okrem toho si pri tej tretej, ci stvrtej jazde isiel naozaj sikovne, nechcem to tu nijako podcenovat. Ale napr. pri poslednej gume pred cielom, kde bolo treba zbrzdit a prudko vytocit, bolo krasne vidiet, ze Hondy sa do ciela uz len doplazili, lebo nemali vytoceny motor, zatial co Vectra s "napnutymi svalmi" zivo skocila za cielovu ciaru.
Porucha EGR ventilu je ta najmenej zavazna porucha. Sice rozsvecuje kontrolku motora, no nudzovy rezim este nemusi nahodit (ale neviem, ako pri Oploch). |
|
|
Návrat hore |
|
tatoHP |
Zaslal: 02.06.2008, 15:07 |
|
|
Založený: 12 november 2007
Príspevky: 1249
Bydlisko: bardejov
|
... |
Naposledy upravil tatoHP dňa 30.06.2008, 20:16, celkom upravené 1 krát. |
|
Návrat hore |
|
PietRo |
Zaslal: 02.06.2008, 15:12 |
|
|
Založený: 21 september 2007
Príspevky: 729
Bydlisko: Košice
1997 Honda Civic |
... |
Naposledy upravil PietRo dňa 08.09.2008, 12:03, celkom upravené 1 krát. |
|
Návrat hore |
|
marek355 |
Zaslal: 02.06.2008, 15:13 |
|
|
Založený: 02 jún 2008
Príspevky: 20
Bydlisko: zehra
|
Milos: siel som uz aj na benzinovych autach, a nehovor mi ze 160 konovu hondu na stotine sekundy polozim ja s 80 konmi neviem kolko krat aby som spravil rozdiel v case nieco cez sekundu neviem ci nie dve?...drala sa do ciela lebo som sa nebal na konci ist rychlejsie ako oni...a fakt ten motor nieje az taky silny a ja som siel v otackach okolo 3200 a vtedy uz prestava mat tah taze asi tak.....a este k tomu egr ventilu, ked mi zasvieti ta kontrolka tak hore kopcom podradujem az na dvojku vobec to nema tah- tak to je u oplov...na tych hondach sa bali prudko tocit a asi vobec nepouzivali striedavo brzdu plyn ale sli len na dojazd....ty si mal ten favorit?...bol si dobryy |
|
|
Návrat hore |
|
|