|
Autor |
Správa |
|
romanza |
Zaslal: 01.02.2007, 22:33 |
|
|
Založený: 25 december 2006
Príspevky: 301
Bydlisko: Pezinok
2009 Honda Civic |
Co na to hovorite, ze CMC uz skoncilo a nastupil MotorCar na miesto nich ??? Chodieval som stale do CMC a celkom sa mi to tam pozdavalo, zdalo sa mi ze robia fajn servis a aj poskytovalli dobre sluzby. Nabehal som 80 tis a musel som ist na garancku lenze na moje prekvapenie v CMC bolo po zemi porzhadzovanych plno sanonov a poslali ma na zlate do MotorCar, neviem ale vobec nebol spokojny z ich sluzbami, dostal som len jednu fakturu kde bol len matrerial a nejaka praca, proste ziadny protokol ake ukony sa na vozidle robili, prislo mi to take nedovercive a mam pocit ze to len odfalkli a vymenili len to najnutnejsie... a zase o OMNII som tiez nepocul ziadnu slavu. Aka je vasa spokojnost s autorizovanym servisom ? |
|
|
Návrat hore |
|
2Bera |
Zaslal: 01.02.2007, 22:48 |
|
|
Založený: 12 december 2006
Príspevky: 8016
Bydlisko: Féldorf
1994 Honda Civic Coupe |
mne sa v motorcar-e nepozdava zatial jedine ten skladnik |
|
|
Návrat hore |
|
daysleeper |
Zaslal: 01.02.2007, 23:32 |
|
|
Založený: 19 december 2006
Príspevky: 625
Bydlisko: BA
1998 Honda Civic |
Ja som tiez chodil len do CMC, raz som bol v Motorcare na zZatych asi pred rokom a na test tlmicov a brzd lebo ten v CMC nemali a bol to uplny udes. Takych mantakov by som tazko inde hladal. Ked som si dosiel po auto o piatej po obede tak, uz tam samozrejme nebol servisak a nikto mi nevedel nic povedakt k vytlacenemu protokolu z testu. Namerali mi na jednom kotuci mierne vacsiu ovalitu (zvlastne ze akurat na uplne novom vymenenom kotuci) a ked som sa pytal ze co tou ovalitou akoze myslia, tak mi ten typek nevedel k tomu nic povedat. Hlavne ze mu tam mechanik napisal na papier ze nutna vymena spojky, (ktora mimochodom v tom case mala iba par tisic po vymene) a ked som sa spytal ze preco tak mi nevedel povedat, ze preco a vysvetlil mi ze "asi sa nieco na nej technikovi nezdalo". Proste vymyslet si volaco, aby bolo akoze nutne menit dobru spojku len aby bol kseft. Absolutne nemali sajnu o tom, ze ako sa jednotlive modely lisia, to ze napr. 5 dverove VTIcko ma omnoho tvrdsiu spojku, inu roztec na kolesach a podobne boli pre nich novinkou.
Potom som sa pytal, ze co stoja nove silentbloky do zadnych ramien. Samozrejme ze ma presviedcali, ze objednat sa da len cele zadne rameno za "akciovu" cenu 20tisic jedno, ze samotny silentblok sa ako nahradny diel nevyraba. Ta ma uz fakt nasralo a povedal som, ze nech sa netrapia, ze sa spytam v CMCku ze nech mi vystavia fakturu za ten test ze viac nepotrebujem. Samozrejme bolo po piatej a oni tam uz nemali pokladnicku takze mi nevedeli ani vytlacit fakturu. Dal mi tam len prijmovy doklad, proste profesionalny pristup jak hovado. Fakt si neviem predstavit, ze by som tam isiel kupovat novu Hondu alebo Mercedesa.
Len pre dokreslenie situacie, v CMCku mali tie silentbloky na sklade lebo vedeli, ze ktore diely sa na ktorych modeloch najcastejsie menia. Za tri dni mi volali s Motorcaru, ze uz to vedia objednat, ze oni nemali este najnovsi zoznam dielov, a ze uz ho maju a teraz sa to uz da objednat ako samostatny diel. (Necudujem sa, ze radsej doteraz im to nevadilo a menili cele ramena a nie len silentbloky, lebo je to pre mechanikov omnoho pohodovejsia roboticka ako vylisovavat stare a nalisovavat nove. Co na tom, ze to je omnoho drahsie, ved zakaznik to zaplati...)
Chcem len uprimne dufat, ze odvtedy sa tam vela zmenilo, lebo fakt netusim, ze kam budem teraz chodit, lebo o Omnii si tiez myslim svoje.
Ale urcite by som tam isiel znova s velkymi obavami. Bohuzial, sami si u mna urobili vizitku... |
_________________ Supercharged Civic 1.8 VTi |
|
Návrat hore |
|
svobie |
Zaslal: 02.02.2007, 8:22 |
|
|
Založený: 10 január 2007
Príspevky: 475
Bydlisko: BA
|
sa mi zda ze na zlatych toho fakt moc nevedia,osobne skusenosti,ten skladnik sa v tom inak tiez moc nevyzna,inak je v pohode,len to co nema v pocitaci,alebo tam ma zle sa nevyzna |
|
|
Návrat hore |
|
HMT |
Zaslal: 02.02.2007, 8:48 |
|
|
HC Team
Založený: 21 december 2006
Príspevky: 1410
Bydlisko: Bratislava
2012 Honda Civic |
Ked sa vam nepacia autorizovani, treba sa asi obratit na inych. Ved ich je cela kopa. Mne dohodil kamos v Petrzalke velmi sikovneho chlapa. Nie je uplne najlacnejsi (stale je to iba asi polovica z toho, co pytaju v Omnii), ale vyvazuje to kvalitou. Bol som u nho zatial iba 2x, ale spokojnost velkaaaaa.
Ak by mal niekto zaujem o kontakt, poslem cez SS. |
_________________ Hamlet |
|
Návrat hore |
|
svobie |
Zaslal: 02.02.2007, 13:06 |
|
|
Založený: 10 január 2007
Príspevky: 475
Bydlisko: BA
|
takeho mam aj ja,len ked niektore nahr.diely su iba v honde,resp sa tam oplatia kvoli kvalite kupit viac,a ked si to tam chces nechat aj pozriet,to myslim.v cmc ti auto aj oskusali,a tuto to pozrie volnym okom a povie ti vadu,to vies,ked to ma v oku |
|
|
Návrat hore |
|
Xkeeper |
Zaslal: 02.02.2007, 15:10 |
|
|
Založený: 24 december 2006
Príspevky: 441
Bydlisko: Bratislava
1997 Honda Prelude |
no pekne. Nevedel som ze CMC padlo.
Boli jednoznacne najlepsi.
Omniu a MotorCar radsej nekomentujem.
Navrhujem zohnat si servisne manualy a zacat objednavat diely z HONDA Japan.
Tu je ich stranka http://www.honda.co.jp/ |
|
|
Návrat hore |
|
blink9 |
Zaslal: 04.02.2007, 22:44 |
|
|
Založený: 18 december 2006
Príspevky: 21
2006 Honda Civic |
daysleeper napísal: Ja som tiez chodil len do CMC, raz som bol v Motorcare na zZatych asi pred rokom a na test tlmicov a brzd lebo ten v CMC nemali a bol to uplny udes. Takych mantakov by som tazko inde hladal. Ked som si dosiel po auto o piatej po obede tak, uz tam samozrejme nebol servisak a nikto mi nevedel nic povedakt k vytlacenemu protokolu z testu. Namerali mi na jednom kotuci mierne vacsiu ovalitu (zvlastne ze akurat na uplne novom vymenenom kotuci) a ked som sa pytal ze co tou ovalitou akoze myslia, tak mi ten typek nevedel k tomu nic povedat. Hlavne ze mu tam mechanik napisal na papier ze nutna vymena spojky, (ktora mimochodom v tom case mala iba par tisic po vymene) a ked som sa spytal ze preco tak mi nevedel povedat, ze preco a vysvetlil mi ze "asi sa nieco na nej technikovi nezdalo". Proste vymyslet si volaco, aby bolo akoze nutne menit dobru spojku len aby bol kseft. Absolutne nemali sajnu o tom, ze ako sa jednotlive modely lisia, to ze napr. 5 dverove VTIcko ma omnoho tvrdsiu spojku, inu roztec na kolesach a podobne boli pre nich novinkou.
Potom som sa pytal, ze co stoja nove silentbloky do zadnych ramien. Samozrejme ze ma presviedcali, ze objednat sa da len cele zadne rameno za "akciovu" cenu 20tisic jedno, ze samotny silentblok sa ako nahradny diel nevyraba. Ta ma uz fakt nasralo a povedal som, ze nech sa netrapia, ze sa spytam v CMCku ze nech mi vystavia fakturu za ten test ze viac nepotrebujem. Samozrejme bolo po piatej a oni tam uz nemali pokladnicku takze mi nevedeli ani vytlacit fakturu. Dal mi tam len prijmovy doklad, proste profesionalny pristup jak hovado. Fakt si neviem predstavit, ze by som tam isiel kupovat novu Hondu alebo Mercedesa.
Len pre dokreslenie situacie, v CMCku mali tie silentbloky na sklade lebo vedeli, ze ktore diely sa na ktorych modeloch najcastejsie menia. Za tri dni mi volali s Motorcaru, ze uz to vedia objednat, ze oni nemali este najnovsi zoznam dielov, a ze uz ho maju a teraz sa to uz da objednat ako samostatny diel. (Necudujem sa, ze radsej doteraz im to nevadilo a menili cele ramena a nie len silentbloky, lebo je to pre mechanikov omnoho pohodovejsia roboticka ako vylisovavat stare a nalisovavat nove. Co na tom, ze to je omnoho drahsie, ved zakaznik to zaplati...)
Chcem len uprimne dufat, ze odvtedy sa tam vela zmenilo, lebo fakt netusim, ze kam budem teraz chodit, lebo o Omnii si tiez myslim svoje.
Ale urcite by som tam isiel znova s velkymi obavami. Bohuzial, sami si u mna urobili vizitku...
Ahoj daysleeper,
vyznelo by to asi dost blbo keby som tu zacal ospevovat Motor car a nepriznal by som , ze som jeho zamestnanec (co tu mnoho ludi omne vie). Dost ma mrzi tvoja zla skusenost s nasim servisom. Ako si sam pisal, tvoj zazitok sa stal zhruba pred rokom, co znamena ze nase stredisko bolo vtedy otvorene cca pol roka. Dufam, ze ak navstivis nas servis znovu, budes mat aspon o trosicku lepsi dojem. Tiez sa ucime na vlastnych chybach, a trvalo nejaku dobu nez sme sa do toho dostali. Velmi rad ta privitam v nasom showroome a verim ze ani kupa vozidla u nas, by nebola pre teba horor:-)...Rad ta obsluzim osobne, a ked nebudes spokojny, mozes mi to tu otrieskat o hlavu
Rad stebou o tom pokecam aj osbne na zraze |
|
|
Návrat hore |
|
czert |
Zaslal: 05.02.2007, 1:09 |
|
|
Založený: 21 december 2006
Príspevky: 82
Bydlisko: Bratislava
1992 Honda Civic |
uz mu len daj do ruky prospektik, list s cenami a je tvoj.... |
|
|
Návrat hore |
|
643 |
Zaslal: 05.02.2007, 1:15 |
|
|
Založený: 06 január 2007
Príspevky: 160
Bydlisko: Bratislava
|
Hm... co k tomu dodat, moju skusenost zhodnotim takto, bol som v CMC, nechal som pozriet auto, dosiel mi vypis od technika, ze co a ako, spokojny s good work som odkracal home, dosiel som s tym papierom po mesiaci do Motorcaru (kedze CMC uz bolo closed) a zacal som sa pytat na ceny atd... dal som nakoniec z ruk papier od technika a chalan sa mi len zasmial, ze to iste nekontroloval nikto takto podrobne, ze su to bludy , t.j., ze niektore veci urcite niesu vadne, atd... takze teraz co? Mam si nechat spravit kontrolu aj v Motorcare? Vas nazor please )? V CMCku ma nepustili k technikovy (
Ked som bol zo Svobiem v Motorcare, technik si nas zobral k autu a pekne sme vsetko videli, takze pohoda, pripadne otazky hned zodpovedal. Takze tu by som dal 100%.
Takze zhodnotim asi tak, ze v CMC bol asi laksny pristup technika ku kontrole, ale tazko povedat, ale zase chalan na prijme bol total v poho, dost, ze ustretovy, skoda, ze som ho este nezastihol v CMC ( kedze mam prasknute zvody - a tie moje maju v sebe aj cat ).
No ved dalsi nazor napisem, ked pojdem do Motorcaru nastavit ventily |
|
|
Návrat hore |
|
daysleeper |
Zaslal: 05.02.2007, 19:40 |
|
|
Založený: 19 december 2006
Príspevky: 625
Bydlisko: BA
1998 Honda Civic |
citácia: Ahoj daysleeper,
vyznelo by to asi dost blbo keby som tu zacal ospevovat Motor car a nepriznal by som , ze som jeho zamestnanec (co tu mnoho ludi omne vie). Dost ma mrzi tvoja zla skusenost s nasim servisom. Ako si sam pisal, tvoj zazitok sa stal zhruba pred rokom, co znamena ze nase stredisko bolo vtedy otvorene cca pol roka. Dufam, ze ak navstivis nas servis znovu, budes mat aspon o trosicku lepsi dojem. Tiez sa ucime na vlastnych chybach, a trvalo nejaku dobu nez sme sa do toho dostali. Velmi rad ta privitam v nasom showroome a verim ze ani kupa vozidla u nas, by nebola pre teba horor:-)...Rad ta obsluzim osobne, a ked nebudes spokojny, mozes mi to tu otrieskat o hlavu
Rad stebou o tom pokecam aj osbne na zraze
Ahoj Blink9
Budem velmi rad, ak mas naozaj pravdu a za posledny rok nastali v Motorcare kardinalne zmeny k lepsiemu v profesionalite pristupu k zakaznikovi a vseobecnych znalosti problematiky. Dufam, ze tych chyb a preslapov na zaklade ktorych ste sa ucili je uz naozaj menej. Len ma tak ale napada, ze predsa len uz nejaky cas pred tym ako ste zacali s Hondou, ste predavali a servisovali Mercedes. Takze z toho co hovoris mi len tak vyplyva to, ze si radsej ani nepredstavuem aka bola uroven, ked ste zacinali s Mercedesom bez predchadzajucich skusenosti s inou znackou, v porovnanim s urovnou sluzieb po zacati s Hondou a skusenostami s Mercedesu....
Ale nechajme minulost minulostou a pohladme do buducnosti.
Dufam, ze aj tuto jar bude servisna kampan s technickou prehliadkou gratis. Rad teda pridem a budem zvedavy ako sa zmenil spominany pristup. Napriklad ak bude akcia na casti vyfukoveho systemu ako po minule roky, rad ju vyuzijem lebo mi uz pomaly dosluhuje zadny vyfukovy tlmic.
Ak by som ho objednaval cez Vasu firmu, bohate mi k spokojnosti bude stacit ak sa Vam podari splnit tri veci:
1. ze objednany diel bude dodany max. do dvoch tyzdnov, bez toho aby som po troch tyzdnoch musel volat, ze kde to viazne a nakoniec sa dozviem, ze sa na to akosi zabudlo a treba to objednavat znova
2. ak diel ktory dodate bude skutocne ten, ktory som objednaval a teda bude pasovat na moj model...
3. ak ma nebude nikto silou-mocou presviedcat, ze treba menit na aute plno veci, ktore su v poriadku a bezproblemov funkcne a hlavne tie ktore som menil nedavno a pritom mi ani nebude vediet vysvetlit, ze z akeho dovodu. Lebo na papieriku napisane od technika "Nutna vymena spojky", bez zadefinovania problemu, nefunkcnosti alebo poruchy je argument naozaj nie hodny autorizovaneho servisu...
Dufam, ze to nie su take narocne poziadavky. Peace
Aj ja rad pokecam na zraze....
Uz len pre upresnenie: Spominany zazitok, ktory som opisal v predch. prispevku sa stal 12.7.2005. |
Naposledy upravil daysleeper dňa 06.02.2007, 9:48, celkom upravené 1 krát. |
|
Návrat hore |
|
Hondaman |
Zaslal: 06.02.2007, 5:25 |
|
|
Založený: 18 december 2006
Príspevky: 606
Bydlisko: BA
1998 Honda Civic |
To ta muselo dobre vytocit ked si pamätas presny datum rok a pol dozadu |
|
|
Návrat hore |
|
HMT |
Zaslal: 06.02.2007, 9:11 |
|
|
HC Team
Založený: 21 december 2006
Príspevky: 1410
Bydlisko: Bratislava
2012 Honda Civic |
daysleeper napísal:
.......Dufam, ze to nie su take narocne poziadavky. Peace
Bohuzial, na Slovensku je to tak...
Clovek by chcel uplne obycajny bezny slusny pristup, ale namiesto toho dostane aroganciu, nepodlozene argumenty a amaterizmus.
Ja sa fakt snazim autorizovanym vyhnut ako sa len da. Ak uz musim nieco od nich kupit - tak iba kupit a koniec. V ziadnom pripade nenahadzovat na auto..
Bud to urobim sam, alebo, ak to nie je v mojich silach, vezmem diel a dam to niekomu sikovnemu urobit za polovicnu cenu a 4-nasobnu kvalitu..
Tesim sa na to, ked budeme v Sengene a na Euro....sa vyberieme vedla do Rakuuuus a tam si dame porobit veci za tie iste prachy, ale verte, ze s inou kvalitou a pristupom...
A este dve poznamky k Omnii:
1.
Som si tam objednal kladku do rozvodov. Po tyzdni tam bola, ale ked sme rozhodili rozvody, sme zistili, ze je ina ?!?!?!?!?!? Pritom som im dvakrat nadiktoval cislo motora aj kasne..
2.
Tiez do mna nabural raz jeden zmrd na parkovisku...bol vsak ochotny a vsetko cvakla jeho poistka (teda takmer vsetko). Jednalo sa o prasknuty predny naraznik...
Ok. Tak som zavolal do Omnie, ze oneeeee - naraznik si prosim na ten a ten model + lak s tym a tym presnym oznacenim. Predny si prosiiiiiim. Po minute rozhovoru prisla otazka: "A ktory to chcete? Predny, ci zadny?" A ja ze: "Predny si prosiiiiiim, prednyyyyyy.." O dva tyzdne som nastupeny s autom na vymenu na 8:00, rozbalia krabicu a co tam bolo: zadny naraznik..
A potom som este chvilu pocuval taketo: "To ste chceli prednyyyyyy? Naozaj? A co ja teraz z tyyyyyymto?"
...nastastie, ked videl chlapik, ze uz dost penim, zdvihol tel. a objednal predny (zrejme si uvedomil vlastnu chybu...). Natiahlo sa to o dalsi tyzden.. |
_________________ Hamlet |
|
Návrat hore |
|
maroz |
Zaslal: 06.02.2007, 12:36 |
|
|
Založený: 24 december 2006
Príspevky: 382
Bydlisko: BRATISLAVA
1998 Honda Civic |
chlapci chlapci,,porád sa bojím ísť hockam do servisu po tom čo tu čítam akože strach a hroza:)),, |
|
|
Návrat hore |
|
blink9 |
Zaslal: 06.02.2007, 22:41 |
|
|
Založený: 18 december 2006
Príspevky: 21
2006 Honda Civic |
daysleeper napísal: citácia: Ahoj daysleeper,
vyznelo by to asi dost blbo keby som tu zacal ospevovat Motor car a nepriznal by som , ze som jeho zamestnanec (co tu mnoho ludi omne vie). Dost ma mrzi tvoja zla skusenost s nasim servisom. Ako si sam pisal, tvoj zazitok sa stal zhruba pred rokom, co znamena ze nase stredisko bolo vtedy otvorene cca pol roka. Dufam, ze ak navstivis nas servis znovu, budes mat aspon o trosicku lepsi dojem. Tiez sa ucime na vlastnych chybach, a trvalo nejaku dobu nez sme sa do toho dostali. Velmi rad ta privitam v nasom showroome a verim ze ani kupa vozidla u nas, by nebola pre teba horor:-)...Rad ta obsluzim osobne, a ked nebudes spokojny, mozes mi to tu otrieskat o hlavu
Rad stebou o tom pokecam aj osbne na zraze
Ahoj Blink9
Budem velmi rad, ak mas naozaj pravdu a za posledny rok nastali v Motorcare kardinalne zmeny k lepsiemu v profesionalite pristupu k zakaznikovi a vseobecnych znalosti problematiky. Dufam, ze tych chyb a preslapov na zaklade ktorych ste sa ucili je uz naozaj menej. Len ma tak ale napada, ze predsa len uz nejaky cas pred tym ako ste zacali s Hondou, ste predavali a servisovali Mercedes. Takze z toho co hovoris mi len tak vyplyva to, ze si radsej ani nepredstavuem aka bola uroven, ked ste zacinali s Mercedesom bez predchadzajucich skusenosti s inou znackou, v porovnanim s urovnou sluzieb po zacati s Hondou a skusenostami s Mercedesu....
Ale nechajme minulost minulostou a pohladme do buducnosti.
Dufam, ze aj tuto jar bude servisna kampan s technickou prehliadkou gratis. Rad teda pridem a budem zvedavy ako sa zmenil spominany pristup. Napriklad ak bude akcia na casti vyfukoveho systemu ako po minule roky, rad ju vyuzijem lebo mi uz pomaly dosluhuje zadny vyfukovy tlmic.
Ak by som ho objednaval cez Vasu firmu, bohate mi k spokojnosti bude stacit ak sa Vam podari splnit tri veci:
1. ze objednany diel bude dodany max. do dvoch tyzdnov, bez toho aby som po troch tyzdnoch musel volat, ze kde to viazne a nakoniec sa dozviem, ze sa na to akosi zabudlo a treba to objednavat znova
2. ak diel ktory dodate bude skutocne ten, ktory som objednaval a teda bude pasovat na moj model...
3. ak ma nebude nikto silou-mocou presviedcat, ze treba menit na aute plno veci, ktore su v poriadku a bezproblemov funkcne a hlavne tie ktore som menil nedavno a pritom mi ani nebude vediet vysvetlit, ze z akeho dovodu. Lebo na papieriku napisane od technika "Nutna vymena spojky", bez zadefinovania problemu, nefunkcnosti alebo poruchy je argument naozaj nie hodny autorizovaneho servisu...
Dufam, ze to nie su take narocne poziadavky. Peace
Aj ja rad pokecam na zraze....
Uz len pre upresnenie: Spominany zazitok, ktory som opisal v predch. prispevku sa stal 12.7.2005.
Caves,
uz len posledny dodatok ku minulosti... Ludia ktori robia Hondu nemali v minulosti nic spolocne s Mercedesom rovnako ako ja...My niesme z Mercedesu...Ale to je jedno...Viem ze ja sam pristup osttnych zamestnancov ku zakaznikovi nezmenim... Ale jedno viem urcite, robim maximum co mozem a teda ked budes cokolvek potrebovat,ci servis alebo nahradny diel, ci nebodaj nove afto, daj mi vediet a poriesime to.Ohladne tych tvoji 3 poziadaviek,
1. to ci ti diel pride do max 2 tyzdnov niekedy nieje mozne ovplivnit, pokial nieje ani na sklade v Belgicku, je to problem. Ja ti mozem zarucit akurat to, ze budem stat s palicou nad skladnikom a cakat kym to objedna:-)
2. to, ci bude diel pasovat by malo byt zarucene tym, ze sa objednava na zaklade VIN cisla z tvojej karoserie na tvoje konkretne auto. Ak by nepasoval ani v tomto pripade, potom je problem v Honda systeme a nie na danom dilerstve (Ci uz je to Motor-Car, Omnia alebo nebohe CMC)
3. Ohladne tohoto bodu sa mozem pokusit pre teba urobit jedine...Vybavit ti aby si mohol stat pri mechanikovy ked ti bude prezerat auto..
Ale pochop prosim aj ty mna, nemozem robit robotu za ostatnych.
Prides v Sobotu na zraz? Ak bude poobede tak ja zial nemozem prist (robota, robota a robota). Ale pokial by bol o 21:30, budem tam. |
|
|
Návrat hore |
|
|
Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
|
Nemôžete pridávať nové témy do tohto fóra. Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre. Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre. Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre. Nemôžete hlasovať v tomto fóre.
|
|
|