Obsah fóra HONDACLUB SLOVENSKO
Autor Správa

<  Racing  ~  Techniky sportovej jazdy

PuLo
Zaslal: 08.12.2009, 15:24 Odpovedať s citátom
Založený: 21 december 2006 Príspevky: 1614 Bydlisko: BA, Nove Mesto
Ja sa priznam ze som zacal pouzivat single, celkom prijemna vec no robim to v pomerne miernych mestskych rychlostiach. Double som skusal parkrat ale to je sado maso, ostal som prekvapeny ja sam ako za zahryzavam do volantu a potom tie pohlady ludi : )
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu ICQ
jopal
Zaslal: 09.12.2009, 8:51 Odpovedať s citátom
Založený: 25 júl 2007 Príspevky: 2541 Bydlisko: Zlaté Moravce
PuLo, panuje nazor, ze ak mas dat spatne double, je lepsie nedavat vobec (pre prevodovku). Nehovoriac o tom, ze v intervale 0 - 7000 sa horsie "uhadne" ako pri 0-3000 na diesly... Ale zase ked si to par krat odskusas, nic nepokazis, i ked na drujej strane, ak mas dobru prevodovku, pripadne chyby ani nezaznamenas...Ked som sa ja zaujimal o sportovu jazdu, vtedajsie kapacity tvrdili, za ak si dobry, zaradis aj bez spojky. Na spominanej V3S a aj na S110, co mal otec, sa mi to parkrat podarilo.... Shocked

_________________
Lada 2102, r.v.1973, zelena skoro metaliza, takmer plna vybava Smile Ex SadSad
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorové WWW stránky
p_petricek
Zaslal: 09.12.2009, 9:34 Odpovedať s citátom
Založený: 02 marec 2009 Príspevky: 144 Bydlisko: Senec 1999 Honda Accord
bez spojky sa dalo zaradit aj na mojom prvom avticku - lada 2105 1300..Smile

_________________
Accord 2.0i Vtec
..s tehotnou priatelkou nemozes jazdit tak rychlo..
Zobrazit informácie o autorovi Prezerať garáž užívateľa Odoslať súkromnú správu
PuLo
Zaslal: 09.12.2009, 18:27 Odpovedať s citátom
Založený: 21 december 2006 Príspevky: 1614 Bydlisko: BA, Nove Mesto
jopal: takze tym single ju az tak prilis nemordujem, dufam Smile

Ale nie, to vsetko sa deje ked na foobii (rocnik 2001) idem z 3 do 2 pri tachometrovych 60 za hodinu a tam su tie silentbloky na motore tak pokusane ze sa bojim ze mi ho vypluje na cestu Smile
Cize mu prakticky robim sluzbu a zmiernujem nasledky.

Pocas dna potom sadam este za skoda monster a fobia new, ani na jednom z nich to nejde tak krasne ako na tej starej....ten plyn je tam elektronicky ciico, ja som antitalent na tieto veci a tie odozvy su potom take ze musim ten plyn podrzat dlhsie aby sa mu racilo zdvihnut otacky Smile
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu ICQ
jopal
Zaslal: 09.12.2009, 19:27 Odpovedať s citátom
Založený: 25 júl 2007 Príspevky: 2541 Bydlisko: Zlaté Moravce
PuLo pri tych extremoch co pri fabii uz skoro je, je dobre davat medziplyn, lebo pokial vodic nie je uplny magor, aj ked sa uplne netrafi, predsa len tomu motoru pomoze. JA som malokedy pretekar, ale ked uz idem nad 60 z trojky do dvojky uz mu davam double. Pouzivam to tak malo, ze stale sa este neviem presne trafit. Tiez je vhodne jemne tlacit na synchrony v takychto situaciach, nech maju cas, miesto tvrdeho "rupnutia" rychlosti...
P.S. A trenuj radsej ten double... Wink

_________________
Lada 2102, r.v.1973, zelena skoro metaliza, takmer plna vybava Smile Ex SadSad
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorové WWW stránky
bastard
Zaslal: 27.01.2010, 18:51 Odpovedať s citátom
Založený: 26 január 2010 Príspevky: 44 Bydlisko: nove zamky
crepoch predsa len 2 nie je tak dobre synchronizovana) a niekedy jednoduchy medziplyn pri podradovani do 3 a 4 (niekedy aj nie)... pri ostrej jazde double clutch vzdy, podradit sa tak da aj do 1. Rolling Eyes[/quote]
chapem ze pri podradeni vytlacim spojku vyradim rychlost 4, stlacim plyn,potom pustim spojku,zase vytlacim a zaradim rychlost 3.a tym dostanem vyssie otacky,ale pri preradeni hore,na co to je?lebo som to precital 5 krat ,ale nepochopil som,na co to sluzi.lebo tam potrebujeme nizsie otacky.ako to je? sorry za nechapavost.este asi niesom uplne vylieceny z tej nehody co som mal pred pol rokom Embarassed
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Papek
Zaslal: 27.01.2010, 18:57 Odpovedať s citátom
Moderátor Založený: 09 september 2007 Príspevky: 3466 Bydlisko: Bratislava-Petržalka 1996 Honda Civic
medziplyn je v podstate o netrapeni synchronov, lahsom zaradeni + dokazes zaradit aj jednotku, ked si v pohybe, co sa hodi na slalomoch, navyse, ked mas dobry odhad, tak ti netrhne autom pri podradeni....

cize 1. stlacis spojku, vyradis rychlost, 2. pustis spojku, rychlost nechas vyradenu a zvysis otacky nad take, ake by si mal mat po naslednom podradeni, kedze kym tu rychlost znova zaradis, tak o nieco klesnu 3. stlacis spojku, zaradis rychlost, 4. pustis spojku a ficis veselo dalej

... to vsetko idealne za 350 milisekund Smile

_________________

Veľmi zjednodušené pravidlá fóra:
1. Slušnosť, vzájomná tolerancia.
2. Pred založením novej témy HĽADAŤ!
3. NEcitovať predošlý príspevok, na to slúži tlačidlo "Odpoveď"
Zobrazit informácie o autorovi Prezerať garáž užívateľa Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail ICQ
bastard
Zaslal: 28.01.2010, 6:53 Odpovedať s citátom
Založený: 26 január 2010 Príspevky: 44 Bydlisko: nove zamky
Papek napísal:
medziplyn je v podstate o netrapeni synchronov, lahsom podradeni, kedze kym tu rychlost znova zaradis, tak o nieco klesnu 3. stlacis spojku, zaradis rychlost, 4. pustis spojku a ficis veselo dalej

... to vsetko idealne za 350 milisekund Smile

to chapem.len preradenie do vyssich rychlosti nehcapem,tam preco musi byt double clutch?
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Milos
Zaslal: 28.01.2010, 10:33 Odpovedať s citátom
Moderátor Založený: 13 jún 2007 Príspevky: 2988
Ked radis dohora, netreba medziplyn. Smerom dole das medziplyn, ak nechces trhat autom, prip. spravis double ak nechces trapit synchrony (alebo ich uz ani nemas).

_________________
Pravidla fora
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bastard
Zaslal: 28.01.2010, 10:43 Odpovedať s citátom
Založený: 26 január 2010 Príspevky: 44 Bydlisko: nove zamky
Milos napísal:
Ked radis dohora, netreba medziplyn. Smerom dole das medziplyn, ak nechces trhat autom, prip. spravis double ak nechces trapit synchrony (alebo ich uz ani nemas).


vysvetlis mi co je synchron?
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
palio74
Zaslal: 28.01.2010, 11:06 Odpovedať s citátom
Založený: 27 máj 2008 Príspevky: 1169 2010 Honda Accord
bastard napísal:
vysvetlis mi co je synchron?


čítaj tu

_________________
What good is dreaming it if you don't actually do it?
Zobrazit informácie o autorovi Prezerať garáž užívateľa Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
bastard
Zaslal: 28.01.2010, 11:13 Odpovedať s citátom
Založený: 26 január 2010 Príspevky: 44 Bydlisko: nove zamky
[quote="palio74"]
bastard napísal:
vysvetlis mi co je synchron?

to je to co mi nedovoli podradit zo stvorky naprkilad do jednotky kvoli otackam.ze?
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
jopal
Zaslal: 28.01.2010, 20:04 Odpovedať s citátom
Založený: 25 júl 2007 Príspevky: 2541 Bydlisko: Zlaté Moravce
Milos napísal:
Ked radis dohora, netreba medziplyn. Smerom dole das medziplyn, ak nechces trhat autom, prip. spravis double ak nechces trapit synchrony (alebo ich uz ani nemas).

Teoreticky, ak vsetko dobre funguje. Ale... Ak mas napr. zly synchron napr. na 3ke, vytocis dvojku na maximum, vtedy ked preradujes, potrebujes uz dost vysoke otacky aj na 3 a jednoducho bud skrkne, alebo ani nezaradis. Cize aby som odpovedal bastard-ovi, mas vzdy rozdielne otacky pri kazdom preradovani, len pri spojitom smere hore je to cca 2000, co prevodovka lepsie znasa, ako ked v 90ke chces dat 2-ku a rozdiel je 6tisic....
bastard napísal:
bastard napísal:
vysvetlis mi co je synchron?

to je to co mi nedovoli podradit zo stvorky naprkilad do jednotky kvoli otackam.ze?

Praveze jedine synchron ti to dovoli, ak nie su otacky extremne rozdielne. Chyba je ale tlacit jednotku na silu a pritom sa ponahlat, treba jemne pritlacit k jednotke a chvilu pockat. (Aj tak je idealny medziplyn)

_________________
Lada 2102, r.v.1973, zelena skoro metaliza, takmer plna vybava Smile Ex SadSad
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorové WWW stránky
patrick
Zaslal: 28.01.2010, 21:10 Odpovedať s citátom
Založený: 14 január 2007 Príspevky: 1788
MEdziplyn pri podradovani som vyuzyval casto ale dnes som si skusil ten double a zacalo ma to celkom bavit...

_________________
DRIFTGARAGE PNEUSERVIS

PROTECT ME FROM WHAT I WANT
Pre klub 10%zlava na vyrobky Millers Oils
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bastard
Zaslal: 28.01.2010, 21:28 Odpovedať s citátom
Založený: 26 január 2010 Príspevky: 44 Bydlisko: nove zamky
patrick napísal:
MEdziplyn pri podradovani som vyuzyval casto ale dnes som si skusil ten double a zacalo ma to celkom bavit...



akyrozdiel citis ci je to single alebo double clutch?viem ktore ako treba robit,ale co z toho konkretne mas?netrha ti motor?ale to ani pri single,ani pri double,tak naco je double,ked to je zlozitejsie?viem ,ze som dal vela otazok,ale odpoved moze byt jednoduchy a strucny.budem to chapat Laughing
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:  

Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 10 z 11
Choď na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Ďalšia
Pridať novú tému

Prejdi na:  

Nemôžete pridávať nové témy do tohto fóra.
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre.
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre.
Nemôžete hlasovať v tomto fóre.
TOPlist