Obsah fóra HONDACLUB SLOVENSKO
Autor Správa

<  Blacklist & Whitelist  ~  Klampiar a lakos - BA

daysleeper
Zaslal: 15.05.2007, 21:39 Odpovedať s citátom
Založený: 19 december 2006 Príspevky: 625 Bydlisko: BA 1998 Honda Civic
No takze po vlastnych pozitivnych skusenostiach mozem teda len odporucat, kebyze niekto potreboval klampiara alebo lakosa v Bratislave.

Klampiar je ten, ktoreho som uz pred casom odporucal aj HMTovi, pracuje ako klampiar v nemenovanom Honda servise a myslim si, ze za svoju robotu sa vobec nemusi hanbit....

No a najcerstvejsiu dobru skusenost mam z jednym mladym lakosom s Podunajskych Biskupic, robi velmi dobru robotu. Co sa tyka ceny, tak nastriekanie 2 prednych, 2 zadnych dveri, a PP blatniku - spolu 5 plechov + nejake drobne opravy laku, stalo dokopy 14 litrov vratane materialu, hotove to bolo v priebehu 3 dni. Akurat sme boli dohodnuti, ze mu to donesiem odstrojene (bez ochr. list, spatnych zrkadiel, okennych list..)

Ak by ste potrebovali kontakt, poslem cez SS

_________________
Supercharged Civic 1.8 VTi
Zobrazit informácie o autorovi Prezerať garáž užívateľa Odoslať súkromnú správu
HMT
Zaslal: 16.05.2007, 9:18 Odpovedať s citátom
HC Team Založený: 21 december 2006 Príspevky: 1410 Bydlisko: Bratislava 2012 Honda Civic
Mozem len potvrdit.
Tento klampiar robi 100% robotu a je s nim slusne jednanie (co je pre mna tiez velmi dolezite).

_________________
Hamlet
Zobrazit informácie o autorovi Prezerať garáž užívateľa Odoslať súkromnú správu
hondacivicracer
Zaslal: 20.06.2007, 22:35 Odpovedať s citátom
Založený: 18 december 2006 Príspevky: 79 Bydlisko: BA
daysleeper napísal:
No takze po vlastnych pozitivnych skusenostiach mozem teda len odporucat, kebyze niekto potreboval klampiara alebo lakosa v Bratislave.

Klampiar je ten, ktoreho som uz pred casom odporucal aj HMTovi, pracuje ako klampiar v nemenovanom Honda servise a myslim si, ze za svoju robotu sa vobec nemusi hanbit....