Obsah fóra HONDACLUB SLOVENSKO
Autor Správa

<  Blacklist & Whitelist  ~  B: Honda Luna LM

froger
Zaslal: 20.12.2009, 14:59 Odpovedať s citátom
Založený: 23 september 2009 Príspevky: 63 Bydlisko: Lipt. Mikulas
no kde zacat, zacnem tym lepsim , primaci technik ( myslim toho co sedi v budove Honda ) velmi prijemny, ochotny pan ( asi p Durny ak si pamatam ) , aj s kolegom vedla na stolicke. Potom je este svetly clanok servisu jeden mechanik - asi elektrikar , zatial som nemal namietky , nie vsetci vedia vsetko ale snazi sa nemudruje. Ale to co sedi v servise v tej kancelarii za majstra dielne ci co to je, ak si pamatam p. Madaj alebo tak volako , to je proste nieco co nema vyznam asi komentovat - arogantne namyslene,vulgarne hovado. Proste toto je ,,reklama,, servisu kde chodia bezne ludia s inymi autami ako honda ako vysita , to je proste ikona, nejaka pani co som ju stretol von a isla hore na poschodie nad predajnu to len podciarkla ( take vulgarizmy ake pustala to sa u zeny len tak nevidi ). Nic to ked musim tak musim , robili mi 2 veci ( nechcelo sa mi z casovych dovodov do BB, kde som povodne chcel kvoli povesti tohoto servisu ). Nepochopim jedno to uz nemaju na cierny silikon? vsade musia davat cerveny a zadrbat tym cely motor? Na gumove tesnenia sa natiera este cerveny silikon? to som prisiel to autorizovaneho servisu alebo niekde do mastale kde sa praca prasi?
Nedam moc na reci druhych aj ked som tam siel do servisu s malou dusickou , nejak som im veril , ze snad aspon pri autach Honda si daju zalezat a bude radost povedat bol som u nich - dobra robota, bohuzial nie.

Ak by chcel niekto vidiet foto ineho motora a dielov ktore vysli z ich dielne mam par peknych foto ako sa to robit nema ale robia to, vstreky vytlcene asi sekacom, tesnenia na cervenim silikone - nahrubo , skrutky ponatahovane ako guma vtrenirkach, strhane zavity a pod. !


Naposledy upravil froger dňa 20.12.2009, 17:02, celkom upravené 1 krát.
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
2Bera
Zaslal: 20.12.2009, 15:39 Odpovedať s citátom
Založený: 12 december 2006 Príspevky: 8016 Bydlisko: Féldorf 1994 Honda Civic Coupe
tak potom W prehod na B Very Happy

_________________

H22Turbo SQS 11,6 @ 200 , 347PS/327Nm
Daily Car: Honda Logo 1.6vtec
Zobrazit informácie o autorovi Prezerať garáž užívateľa Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorové WWW stránky ICQ
666potky
Zaslal: 20.12.2009, 23:28 Odpovedať s citátom
Založený: 05 november 2008 Príspevky: 1959 Bydlisko: Poprad 1994 Honda Prelude
ja uz som sa daaaaaaaavno vyjadril- no ale tesnenia pod veko mi poslali hned na prvy krat sppravne Laughing Laughing

o ostatnych veciach STRACH A HRUUUUUUZA

a dalsia bodka bola ked som servisakovi musel vytiahnut konektor na PC
lebo nemal sajnu de ho hladat

_________________
Honda Prelude 2.2 V-tec 4WS
Zobrazit informácie o autorovi Prezerať garáž užívateľa Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
froger
Zaslal: 06.03.2010, 15:05 Odpovedať s citátom
Založený: 23 september 2009 Príspevky: 63 Bydlisko: Lipt. Mikulas
tak opat jedno pridam VARUJ KAZDEHO KTO TAM VKROCI TO NIEJE SERVIS , mal som si radsej nohu zlomit ked som tam znovu vosiel

Standardna a pre vacsinu servisov honda jasna zavada iCTDi rachtajuca retaz, riesene zarucnou vumenou , vymenili ,,vraj,, ziadna zmena tak som to zacal riesit znova, po 2 mesiacoch mi nevedeli doniest stare diely ktore musia skladovat 120dni !!! proste nevedeli ich najst ! Urcite je vsetko vymenene ostatne veci technik skontroloval to bude urcite problem inde len nie v rozvodoch ( tou kontrolou myslel klzne listy retazi ...) Na asi tyzdnove dohadovanie nakoniec padlo ze to spravia znova ( nechcem sa rozpisovat co vsetko okolo toho bolo ale bola to slusna davka adrenalinu a neskutocnych moznosti povodu toho rachtajuceho zvuku - castokrat na zasmiatie ) ale chcel som byt pri tom. rozobrali zavolali pozeral som skutocne retaz a kolesa vypadali byt nove, spanovaky tazko posudit ( stare nenasli ) aj ked technik teda tvrdil ze vsetko vymenil a skontroloval , vsetko je v najlepsom poriadku nedalo mi, doobjednal som nove klzne listy a ziadal som dat nove spanovaky ) vymena prebehla motor je daleko kludnejsi a titichsi ked sa zohreje - KLZNE LISTY ZODRATE A DOBITE OD RETAZE - takto pan technik robil ich kontrolu , takto sa v tomto servise prevadza vymena a kontrola rozvodov !

Druha cast ma uz polozila na lopatky a zvazujem ine kroky, tak ked prvu vymenu odflakli druhu vymenu som si musel pomaly urcit zavadu sam, tak ako ponus som dostal pokrceny blatnik ! Ano citate dobre, pani tak silno rozjimali nad tymi rozvodmi ze mam na pravom blatniku 3 preliacny
( neviem ci laket ci im nieco padlo ) !!!!
Takto vypada praca v autorizovanom servise HONDA na accorde 2005 !!!! Za toto by sa hanbil aj posledny vcera vyuceny mechanik !
Ich to mrzi a skusia to opravit a prelakovat , dakujem pekne , doteraz som mal auto v povodnom stave bez striekania , po navsteve tohoto servisu uz bude striekane, pri predaji to asi tazko niekomu vysvetlim ale to je najmenej , ja mam do toho servisu strach vobec este dat co i len koleso . Nehovoriac o tom ze mi este nieje jasne preco mam na pravom A stlpiku zvnutra volalky flak co tam nebol.

Radsej sa tomuto spolku vyhnite , primaci technik sa tam moze aj pokrajat aby zakaznik odisiel spokojny ale to co tam dokazu urobit je az nemyslitelne ![/b]
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
jacky
Zaslal: 14.03.2010, 21:19 Odpovedať s citátom
Založený: 14 marec 2010 Príspevky: 2 Bydlisko: Rožňava
úplne s vami súhlasím, sú to darebáci, odkedy tam nechodím je všetko OK, používam kvalitnejší spotrebný automateriál a za menej peňazí...
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
fulcrum
Zaslal: 15.03.2010, 9:53 Odpovedať s citátom
Založený: 14 marec 2010 Príspevky: 3 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Kedže obsah tohto fóra sa týka mojej osoby a firmy, ktorú zastupujem, rád by som reagoval na vyjadrenie ,, frogera“ a jeho neúplné a skreslené informácie. Chcem tým ostatných účastníkov dostať do obrazu.
Ako som už uviedol firmu, na adresu ktorej sa menovaný hanlivo vyjadroval, zastupujem v pozícii vedúceho servisu /,, froger“ si nevie ani správne prečítať vizitku, ktorú nosím pripnutú a v jeho hodnotení vystupujem, ako prijímací technik/. Rád by som postupne rozobral jeho vyjadrenia.
Pre skutočný obraz uvediem, že menovaný ,,froger“ prišiel do nášho servisu s Hondou Accord /rok výroby 2005/ už po uplynutí záručnej doby dať si odstrániť 2 závady: prasknuté výfukové potrubie a podľa jeho vyjadrenia štrkotavý zvuk motora. Keďže HONDA predĺžila záruku na uvedené symptómy a dotyčný sa o tom dozvedel, hneď to bezplatne využil, ako mi sám priznal. V prvom prípade /prasknuté výfukové potrubie/ bolo z jeho strany plne nárokovateľné a prebehlo aspoň z našej strany bez problémov. V druhom prípade sa jednalo o rachotivý zvuk z oblasti rozvodovej reťaze. V servisnej informácii vydanej výrobcom sa presne uvádza: rachotivý zvuk rozvodovej reťaze z dôvodu prasknutia článku. Po rozobratí sme nezistili žiadny prasknutý článok na reťazi a všetky súvisiace komponenty boli v poriadku , takže po správnosti sa to nemalo uznať, ako bezplatná záručná oprava. V záujme uspokojenia zákazníka sme kompletnú opravu previedli bezplatne a na profesionálnej úrovni. Majiteľ si vozidlo prevzal v plnej spokojnosti a je zaujímavé, že až po dlhšej dobe sa obrátil na mňa, že motor je stále rovnako hlučný. Keďže nám ide ako firme o spokojnosť zákazníka, občas sledujeme ohlasy na našu prácu aj na internete. Nemilo nás prekvapila prvá správa ,,frogera“ v tomto fóre. Okrem nepravdivého osočovania našich pracovníkov, nás obvinil z nekvalitnej práce a že sme mu ,,zadrbali“ motor červeným silikónom a ďaľších nezmysloch o ponaťahovaných skrutkách. Pri jeho druhej návšteve u nás som si osobne prezrel motor a nevidel som, že by bol ,,zadrbaný“. Jednalo sa o normálne nanesenie silikónu a čo sa faby týka, bol použitý originál HONDA tmel. Reči o ponaťahovaných skrutkách považujem za plané ohováranie a rád by som si pozrel fotky, ktoré uvádza ,,froger“. Pre obraz ostatných účastníkov fóra HONDACLUB by som rád ozrejmil situáciu okolo záhadného pána ,,frogera“. Podľa jeho vyjadrenia a neskorších zistení je majiteľom malého autoservisu v kotolni v Liptovskom Mikuláši, takže tieto reči považujem za ohováranie. K jeho oblasti podnikania a výsledkom práce sa nevyjadrujem. Tiež poznáme ľudí, ktorí s ním nemajú dobré skúsenosti, nehovoriac o jeho výsledkoch práce.
Ako som už spomenul, jeho druhá návšteva bola vyjadrením, že motor je stále hlučný. Cez to všetko, že nám sa nezdal hlučný, snažili sme sa riešiť problém ku spokojnosti zákazníka. Z jeho vyjadrenia som vycítil, že nám neverí, že sme všetky diely vymenili. Ja osobne som išiel a doniesol som mu jeho staré vymontované diely, okrem hydraulických španovákov. Povedal som mu, že mi chvíľku potrvá, kým ich ešte pohľadám /riešil som ešte popri tom iných zákazníkov/. Neviem, z čoho vyviera jeho podozrenie, ibaže z jeho vlastných praktík z kotolne. Napriek všetkému, sme mu ponúkli ihneď a nie až po 2 týždňoch /ako uvádza/ riešenie – bezplatne rozoberieme rozvody, aby sme ho presvedčili o výmene setu rozvodov. Sám uviedol, že to bolo všetko vymenené a keďže opravuje autá, spolu sme uvažovali o možnostiach príčiny hlučnosti. Kontrolu olejového čerpadla považoval v jeho príspevku za nezmysel. Podľa jeho vyjadrenia sám nechápe čo tam môže byť, keď to vidí rozobraté a všetko je vymenené. Povedal, že on robí motory turbodiesle VW a že týmto nerozumie. Je zaujímavé, keď takýto človek kydá na druhých a prevádzkuje servis v kotolni. Ja osobne som ho upozornil na možnosť výmeny klzných španovákov /čo nespadalo do reklamačného setu/ a nebolo to na jeho podnet, ako uvádza. Ináč, tých španovákov bolo 5 ks a len na jednom boli dve 1 mm hlboké drážky na plastovej klznej ploche. Tento jav nemohol byť príčinou hluku. Zaujímavé by bolo foto týchto klzákov. Opravu sme previedli a vozidlo si v sobotu za mojej účasti prevzal a skontroloval v plnej spokojnosti s vyjadrením, že motor je tichší. Nám sa javil však bez evidentných zmien. Skôr sa zdalo o psychologický moment jeho pocitov.
Zhruba za 2 dni prišiel s vyjadrením, že sme mu urobili preliačiny na predných blatníkoch. Naskytuje sa otázka: Ako si skontroloval vozidlo pri prevzatí a nepripúšťa si, že počas tých 2 dní mohlo dôjsť ku spôsobeniu poškodenia blatníkov mimo servisu? Napriek všetkým osočovaniam zo strany ,, frogera“ sme mu ponúkli opravu blatníkov a pri tom sme si neboli vedomý poškodenia u nás a on sa nám odvďačil druhým príspevkom do tohto fóra. Mne osobne sa javí jeho jednanie ako podlé, pretože tomuto problému som ja osobne venoval veľa času a o adrenalíne môžem hovoriť ja a nie on. Niečo iné tvrdil osobne a niečo úplne iné tvrdí vo fóre pretože vsádza na to, že opačná strana nebude oponovať. Keď si to zráta dokopy triezvo uvažujúci človek, že tieto všetky opravy a práce mu boli prevedené na vozidle úplne bezplatne za účelom spokojnosti zákazníka, tak je toho dosť, čo sme pre neho urobili.
Je len na účastníkoch fóra, aby si urobili svoj vlastný zdravý úsudok aj na základe nášho vyjadrenia. Keďže sme firma dlhšie pôsobiaca v tomto odvetví, záleží nám na dobrom mene a spokojnosti zákazníkov. Keby sme fungovali spôsobom, ktorý nekalo opisuje ,,froger“, už by sme asi neexistovali v tomto odbore.
Na rozdiel od pána ,,frogera“ /mimo iné, volá sa pán Tuša/ sa nehambím podpísať pod tento príspevok.
Durný Miroslav
Pozn. Vážený pán Tuša, za Vaše nepravdivé vyjadrenia bolo podané na Vašu osobu trestné oznámenie za ohováranie.
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
froger
Zaslal: 15.03.2010, 10:53 Odpovedať s citátom
Založený: 23 september 2009 Príspevky: 63 Bydlisko: Lipt. Mikulas
pan Durny : Osobne Vas som chvalil za pristup , Vy opravy neprevadzate a skor som vyzdvihoval ako ste jednali, ale dobre vas nazor vasa reakcia je pre mna sklamanim ale ako chcete

1. otazka. ako je mozne ze technik prezrel rozvody vsetko bolo v poriadku a klzaky boli zodrate
2. otazka . cerveny silikon na remeniciach ma co robit? po druhej oprave je uz pouzity cierny

ja mam zvuk pred 2vymenou nahraty mozem nahrat aj teraz a dam sem na posudenie, klzaky mam odlozene prilozim aj foto
Zaujimave ze preliaciny na blatnuiku ste vy osobne okomentovali ,, nas to mrzi ani ja som si to poriadne neprebral , skusime to dat do poriadku,, nevadi dam si to opravit za vlastne

Prva oprava bola vykonavana v decembri , druha vo februari , podla vasich slov drzite diely 120 dni ste ich nevedeli najst, ja ked nieco dorobim zakaznikovi diely ukazem , vy ich mate povinnost skladovat a neviete ich najst .

Sam nemam rad ked niekto pride za mnou s problemom ked robi zo seba mudreho, preto som sa snazil vystupovat ze tomu nerozumiem skor som siel do diskusie co by to mohlo byt.

Kdruhej oprave : sam som povedal ze tie klzaky teda dokupim a doplatim, dokonca som navrhol ze teda retaze a kolesa vypadaju byt nove tie teda menit nebudeme, iba tie klzaky a spanovaky .

Ano venovali ste tomu casu, rovnako ja, pripisovali ste to normalnemu zvuku ale je zaujimave ze druhy accord tak neznel, a CRV na salone ste nastartovat nechceli.

Nechcem sa vyjadrovat o praci servisu , nemam na to dokazy rovnako ako vy voci mne, aj ked ludia narozpravaju , mna zaujimal moj problem , isiel som do vaseho servisu aj napriek varovaniam a odporucaniam radsej ist do BB alebo PO. Vidim ze to bola chyba, poucil som sa.

Ako ste napisali Vy , je na ucastnikoch tohoto fora aby si urobili usudok ale zatial som skor cital ze moc s vasimi pracami spokojny niesu, ja som bol spokojny akurat tak s Vasim jednanim ktory som aj v maily do Hondy slovakia zaslal , vyzdvihol ako prikladny .

Nnapisem narovinu viac nedojdem , reklamu moc dobru vam neurobim , a to kde mam ja dielnu a co ste tu popisali by som sa asi hanbil napisat ale je to vas sposob jednania, nakolko vy ste do nej ani len nenazrel , nebyt toho ze su veci na aute v zaruke ( resp. predlzena zaruka ) tak urcite si to budem robit sam , ale povedzte si sami urobili by ste to inak?

Mrzi ma ze problem sa ako tak vyriesil , ale zas ste mi poskodili ine, neviem ci by ste sa takto vypisoval keby ste vy sli do servisu , diely nenajdu, dovod hladaju inde nez moze byt ( klzne loziska - myslim ze sme sa zhodli ze to robit nebudu kedze tie vacsinou klepu ) a este by vam poskodili blatnik.

Ako som si prebral ja vozidlo, dobre zas som stavil na nejaku slusnost a profesionalitu, vy ste ako prebrali vozidlo odo mna, ani papier ani obhliadka ani nic, len kluce do ruk.
2 dni aby bolo zrejme sa mysli sobota pred obedom som si ho vyzdvihol ( poobede a nedela zavrete ) pondelok som bol ukazat preliaciny a platit


Naposledy upravil froger dňa 15.03.2010, 15:25, celkom upravené 2 krát.
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
jopal
Zaslal: 15.03.2010, 11:50 Odpovedať s citátom
Založený: 25 júl 2007 Príspevky: 2541 Bydlisko: Zlaté Moravce
to fulcrum: Kedze je to diskusne forum, mam par pripomienok, ako nahodny citatel. Froger chvalil prave teba(reagujem na nick, tak ti budem s dovolenim tykat Wink ) , za pristup (co bolo zjavne od zaciatku, ale teraz nie som si isty, ci sa nemylil... Question ) Ze nevie, ze si aj veduci, nie je dolezite, meno si pamatal dobre...Cely tvoj prispevok bol pekny, ale ked si vsadil na to, ze on ma sevis v kotolni, to ma nahnevalo. Myslim, ze jeho ociernovanim problem neporiesis a servis v kotolni moze byt na lepsej urovni ako servis v orginal postavenych priestoroch... Idea
On nebol tiez spokojny s jednanim p. Madaja, comu si sa nevenoval. Ale v podstate cely tvoj prispevok bol taky na vazkach(raz som ti daval za pravdu a nasledne si to niecim pohnojil), ale podavat hned TO, to ma akosi dorazilo.
Ak aj bol nahodou froger zaujaty, citam tu vyjdrenia aj inych a ak su to neni zrovna nim plateni provokateri, tak si asi bude treba vstupit do svedomia...Ale inac drzim palce, nech sa dari... Wink

_________________
Lada 2102, r.v.1973, zelena skoro metaliza, takmer plna vybava Smile Ex SadSad
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorové WWW stránky
froger
Zaslal: 15.03.2010, 12:05 Odpovedať s citátom
Založený: 23 september 2009 Príspevky: 63 Bydlisko: Lipt. Mikulas
napadlo ma este par veci a tzm to neham na ostatnych nech si urobia obraz a usudok

Pan Durny, mam servis kde mam , nevidim na tom nic zle, je to moje druhe zamestanie, ak ale odmyslim tento mail ak raz budem hladat cloveke mal by som na neho poziadavku vystupovanie pred zakaznikom minimalne na Vasej urovni.

Ako od zamestnanca Luna LM som asi ani nic ine ako tuto reakciu cakat nemohol, keby ano tak ten servis u mna dost stupne.

Aj negativna reklama je reklama , mohli ste skor vsadit na nieco ine ako osocenie zakaznika jeho ( priznajte si sam ) opravnenu nespokojnost , a narazit na jeho aktivity v oblasti servisu automobilov.

Tymto to zakoncim asi takto, pokial mate vedomost ako ste tu napisal, ze ja alebo moj spolocnik nieco v servise ,, v kotolni,, odflakol, alebo zanedbal pripadne nebola odvedena poriadna praca ( ako ste aj sam priznal stava sa ) moj telefon mate, ( usudyujem ze ked viete kam mi pisat sms ) prosim kludne mi zavolajte alebo mi napiste, kludne aj sem , ja vyvodim dosledky a velmi rad si tieto veci preberem s kolegom v zaujme skvalitnenia sluzieb bey toho aby som sa urazal, podobne ako som prisiel za vami ci uz so spominanzmi rozvodmi alebo hned po zisteni preliacin na blatniku.
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
666potky
Zaslal: 15.03.2010, 14:31 Odpovedať s citátom
Založený: 05 november 2008 Príspevky: 1959 Bydlisko: Poprad 1994 Honda Prelude
Tak tak. P. Durný príjemný to pán. Ale od autorizovaného servisu by sa nemalo stavať že robia omyly. Ja som u vás bol
3krát. Raz na geometriu 4ws a potom generálku podvozku, kde ste mi menili tyčky riadenie-sice ste na odviezli na motokáry u vás aj prisli po mňa spať, objednané tyčky nesedeli, dokonca ani na 2krát. Viac som prejazdil na benzín pp-lm a za známky ako stala výmena a diely a to nebolo mojou vinou. A co sa týka diagnostiky mechanik vôbec nemal páru kde je konektor a do teraz mi nieje jasné prečo mi diagnostika u vás našla len motor.
Zase ale tesniacu sadu pod veko po som si u vás objednal myslím mailom už prišla správna na prvý krát takže máte u mňa aj plus. Príjemný deň
P.S. a este jedna vec na trochu zarazila pri geometii ,keď som povedal že auto ma 4ws. Jeden mechanik odvetil'' to co je?''

_________________
Honda Prelude 2.2 V-tec 4WS
Zobrazit informácie o autorovi Prezerať garáž užívateľa Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
fulcrum
Zaslal: 15.03.2010, 15:13 Odpovedať s citátom
Založený: 14 marec 2010 Príspevky: 3 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
V prípade Vášho vozidla Honda Prelude a zlom dodaní tyčiek sa jedná o lacnejšie náhrady, kde sa bežne stáva, že dodávateľ má chybu v katalógu, za čo Honda nezopovedá. Preto to zdržanie. V prípade originálov sa to nestáva. To, že menovaný mechanik nevedel hneď určiť, kde je servisný konektor je normálne, hlavne u starších ročníkov a vozidiel, ktoré sa menej objavujú v servise. Ale máme na to dokumentácie, ako to bližšie prípadne určiť. Takže nie, že by sme nevedeli. Ešte pre informáciu, umiestnenie týchto konektorov je u rôznych modeloch na rôznom mieste.
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
666potky
Zaslal: 15.03.2010, 19:24 Odpovedať s citátom
Založený: 05 november 2008 Príspevky: 1959 Bydlisko: Poprad 1994 Honda Prelude
Wink

to hej ale na 2 krat rovnaka chyba???

_________________
Honda Prelude 2.2 V-tec 4WS
Zobrazit informácie o autorovi Prezerať garáž užívateľa Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
froger
Zaslal: 16.03.2010, 17:54 Odpovedať s citátom
Založený: 23 september 2009 Príspevky: 63 Bydlisko: Lipt. Mikulas
pokusim sa este o jedno gesto


Pan Durny, este stale ste clovek ktoreho si vazim ako profesionala na mieste pre Vase jednanie a vystupovanie, a musim priznat aj ako pracovnika a tu vystupujuceho zastupcu Luna motor L.M. .

Urcite sa zamyslite nad tym co tu bolo pisane , prehodnotite Vami zisteny moj pravny vztah k serisu v ,,kotolni ,, a teda aj tu prezentovane obvinenie ,,praktík z kotolne, nedobrych skusenostiach a vysledkoch prace ,, rovnako moznosti svedeckych vypovedi kedy som vacsinou prisiel do servisu s niekym dalsim , zvukove nahravky, stale odlozeny material , foto ( a zatial stale pritomnemu ) cervenemu silikonu na remenici , primaci a preberaci protokol so stavom auta, reklamacny protokol , protokol o vykonani opravy . Ponukam moznost vypocut si zvuk motora znova ak teda ide len o moj subjektivny dojem.
Preto dufam ze prijmete moj navrh sukromne si prebrat veci, nakolko mi pripada ze ste to zobral osobne aj za pracu inych , a zaujat stanovisko pripadne korekcie k tomu co tu je napisane. Vam aj mne to moze pomoct riesit podobne problemy v buducnosti , k skvalitneniu sluzieb, a mohlo by to viest k urovnaniu tohoto sporu ktory si myslim ze nieje medzi mnou a Vami, je to moj popis problemov a skusenosti s kvalitou prace v menovanom servise ( preto je to diskusne forum )
Vyber casu a miesta neham na Vas , rad sa Vam v ramci moznosti prisposobim,

Tomáš Tuša
0905 687679
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
2Bera
Zaslal: 16.03.2010, 18:46 Odpovedať s citátom
Založený: 12 december 2006 Príspevky: 8016 Bydlisko: Féldorf 1994 Honda Civic Coupe

_________________

H22Turbo SQS 11,6 @ 200 , 347PS/327Nm
Daily Car: Honda Logo 1.6vtec
Zobrazit informácie o autorovi Prezerať garáž užívateľa Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorové WWW stránky ICQ
DadAN
Zaslal: 16.03.2010, 19:15 Odpovedať s citátom
Založený: 04 január 2007 Príspevky: 916 Bydlisko: PN, Brno 2006 Honda City
som si aj myslel ze na Liptove sa to nejak rozumne vysvetli Smile

_________________
4000 RPM? -kde ini este len zacinaju my uz sme skoncili Turbo POWER!!
Zobrazit informácie o autorovi Prezerať garáž užívateľa Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorové WWW stránky

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:  

Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Choď na stránku 1, 2  Ďalšia
Pridať novú tému

Prejdi na:  

Nemôžete pridávať nové témy do tohto fóra.
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre.
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre.
Nemôžete hlasovať v tomto fóre.
TOPlist