|
Autor |
Správa |
< Racing ~ Slovakiaring - vecerne jazdy s RacingWheels |
LastV8 |
Zaslal: 16.04.2010, 13:40 |
|
|
HC Team
Založený: 09 január 2007
Príspevky: 1871
Bydlisko: BA
2004 Honda Civic Coupe |
babo napísal: to nie je majo pravda, to tam na trochu rychlejsom okruhu nechas dosky, je to na ctr (viacerych) celkom dobre odskusane. Navyse na tak rychlom okruhu, ako je SK Ring...
ja som mal dosky Ferodo DS Performance menene v polovicke decembra a po 3000km mozem menit....kedze som bol na SK Ringu....pekne sa premenili na brzdovy prach.... |
_________________ Subaru Impreza
exdaily: 04' Honda Civic Coupe 1.7 VTEC
exrace: Honda Prelude 2.2 VTI-S 4WS
exfun: XQUAD X5 LONG SPORT |
|
Návrat hore |
|
babo |
Zaslal: 16.04.2010, 14:28 |
|
|
Založený: 26 apríl 2007
Príspevky: 1096
Bydlisko: Bratislava
2006 Honda Accord |
tak zas objektivne Ferodo DS je fakt ausus, to potrebujes aspon 2500, fakt minimalne tie na okruh.
Ale spsuta ludi lepsie nema, mozno aj horsie. Jazdid 20 minut 20 min prestavka 3krat po sebe, tak domov ides na plechu a brzdis lisovanou tmou
tebe podla mna na 99% budu sediet TYPE R brzdy, by si si mal zohnat od niekoho kto kupil BIG KIT Brzdic za par supov, mozno aj kotuce... uz len dosky a mozes sa prehanat na okruhu o 106 |
|
|
Návrat hore |
|
M&R |
Zaslal: 16.04.2010, 14:32 |
|
|
HC Team
Založený: 06 január 2007
Príspevky: 7382
Bydlisko: Bratislava
2005 Skoda Fabia |
babo napísal: to nie je majo pravda, to tam na trochu rychlejsom okruhu nechas dosky, je to na ctr (viacerych) celkom dobre odskusane. Navyse na tak rychlom okruhu, ako je SK Ring...
To mas divne brzdy ked ich musis hodinu chladit po 20 minutach,viem ake mas brzdy velmi dobre,nemusis ich tu predstavovat,ale urcite nemusis mat po 20 minutach hodinu prestavku ,na akcii boli vseliake auta,ale ziadne nemuselo po 20 minutach hodinu chladit brzdy...netvrdim,ze nemas pravdu,ze to mas odskusane,ide mi o tu hodinu chladenia co je blbost.
Ide mi o to,ze v hodine a pol volneho jazdenia si zajazdis aj 3 krat po 20 minut aj s chladenim.
Ludia co jazdia naozaj ostro isli systemom par kol,potom dole na par minut,zase par kol a dole na par minut a boli spokojni. |
_________________ Prosim,ak mi odpovedate na SS tak pouzite"citovat"aby som vedel o com si piseme,dakujem. |
|
Návrat hore |
|
pajo |
Zaslal: 16.04.2010, 14:37 |
|
|
Založený: 18 december 2006
Príspevky: 1842
Bydlisko: BA, Ružinov
|
neviem no, ja som isiel s MXkou nadoraz, mam seriove brzdy ktore moc ani nemam odvahu nazvat brzdami, je fakt ze vzhladom k mojmu vykonu dosahovana maximalka bola len nejakych 160 ale po tych 2 kolach kedy som fakt brzdil naposlednu chvilu a nadoraz som vobec npocitil nejaky ubytok na dostickach ani zeby som brzdam ublizil, jazdil som na nich dalej aj po ringu a odjazdim asi este aj toto leto popravde, na dobrej klukatej okreske som ich uz parkrat uvaril, na ringu sa mi to nepodarilo... asi su tam moc dlhe rovinky pocas ktorych sa dokazali uchladit |
_________________ accord coupe 3.0V6/AT/LPG
cr-v 2G/AT/LPG
ex:
jazz 1.2 i-DSI
accord 4D 7G 2.2 iCTDI
civic 5-6g, AT aj MT, UK aj JAP
mazda mx-5 turbo
moto honda NC700S/C-ABS
/Oo ___H___ oO\
|=_/_______\_=| |
|
Návrat hore |
|
babo |
Zaslal: 16.04.2010, 14:55 |
|
|
Založený: 26 apríl 2007
Príspevky: 1096
Bydlisko: Bratislava
2006 Honda Accord |
Ideal j 20+40 alebo 30+hodina (ked sa jazdi 2 hodiny, tak je to potom jedno, proste dve jaazdu). Na SK RINGU ale skor 20+40.
Ako ked ma niekto lahke auto vyhadzane a 4-6piesty, tak jasne, ze to znesie dost (ale treba estwe aj vediet brzdit a to je najtazsie, snad najtazsia vec na okruhu, kto vie brzdit a dobre postavenae auto, da na okruhoch aj 500 a viac ostrych km a vydrzi mu to). Vysksusane je to zdaleka len nie na mojom aute
Inak ked brzdy prepalis a nemas uplne zle, tak si to ani nevismnes, ze su dead. Len sa ti zacne zdat, ze predsa len sa ti predlzil krok brzdoveho pedalu a ze nejak moc spinia kola... Dojdes domov a zistis to, co LastV8 trebars
SK Ring a trebars Most su vylozene brzdovrazedne okruhy, z tych co poznam.
Kazdopadne, ak sa nazbieraju ludia, tak by som isiel vyskusat. Len sa trochu bojim tej discipliny |
|
|
Návrat hore |
|
HMT |
Zaslal: 16.04.2010, 15:12 |
|
|
HC Team
Založený: 21 december 2006
Príspevky: 1410
Bydlisko: Bratislava
2012 Honda Civic |
babo napísal: Ideal j 20+40 alebo 30+hodina (ked sa jazdi 2 hodiny, tak je to potom jedno, proste dve jaazdu). Na SK RINGU ale skor 20+40.
Ako ked ma niekto lahke auto vyhadzane a 4-6piesty, tak jasne, ze to znesie dost (ale treba estwe aj vediet brzdit a to je najtazsie, snad najtazsia vec na okruhu, kto vie brzdit a dobre postavenae auto, da na okruhoch aj 500 a viac ostrych km a vydrzi mu to). Vysksusane je to zdaleka len nie na mojom aute
Inak ked brzdy prepalis a nemas uplne zle, tak si to ani nevismnes, ze su dead. Len sa ti zacne zdat, ze predsa len sa ti predlzil krok brzdoveho pedalu a ze nejak moc spinia kola... Dojdes domov a zistis to, co LastV8 trebars
SK Ring a trebars Most su vylozene brzdovrazedne okruhy, z tych co poznam.
Kazdopadne, ak sa nazbieraju ludia, tak by som isiel vyskusat. Len sa trochu bojim tej discipliny
babo, ja mam uplne ine auto, ako pajo. Vies co mam - relativne tazkeho naftaka 2.2. Jazdil som tam na nom 3x, sice som po zhruba 4 kolach musel ist dolu (brzdy zacali vadnut), ale potom stacilo na zachladenie tych 15-20 min. a mohol som ist zas. Brzdy som mal nedavno dole, lebo som meral kotuce, ale platnicky su OK. Uplna seria.
Je pravda, ze ked na Slovakiaringu clovek jazdi naplno, ze je to brakes killer, ale tiez si myslim, ze za tie dve hodiny sa 3x20 min. cisteho casu odjazdit da.. Ale samozrejme, je to na zvazeni kazdeho jednotlivca. V sobotu sme tam mali jednu Astru a jednu Nexiu - vyzerali na seriovky (nie som si ale isty) a chalani sa povozili, myslim, naozaj viac ako dost.. stale som ich videl na drahe.. |
_________________ Hamlet |
|
Návrat hore |
|
duddox |
Zaslal: 16.04.2010, 16:02 |
|
|
Partner HondaClubu 5/2013
Založený: 16 júl 2008
Príspevky: 1176
Bydlisko: BA,SC,PN
2000 Honda Accord |
a mozem jazdit aj dve hodiny stale?nie ci auto znese,ale ci ma po polhodke date dole?
teda nebudem dve hodiny v kuse,ale ci je moja vec kedy idem dole,alebo sa musim riadit podla niecoho?niekoho? |
|
|
Návrat hore |
|
babo |
Zaslal: 16.04.2010, 16:57 |
|
|
Založený: 26 apríl 2007
Príspevky: 1096
Bydlisko: Bratislava
2006 Honda Accord |
HMT: to patris medzi zazracnych ludi. CIVIC 1.8 (podstatne lahsi) v 90% pripadoch nevydrzi ani 2x20 min a brzdy proste skoncia. Ze som ich uz par videl dymit... Ty mas prave to, 1. z morotky vies brzdit a to je na nezpalatenie 2. ked si trochu citil vadnutie, isiel si dole. 1 kolo na Sk ringu na naftaku mozes mat tak za 3:00 -3:10, to ams 12 minut ostrej jazdy... suhlasim, to mohlo fungovat. Keby si tam ale pobudol este dve kola do tych 20, tak ides domov na plechu, to som sa ochotny aj stavit. Ved vies ako to funguje, brzdy sa prehreju, zmeni sa struktura a potom prakticky zmiznu.
pajo: lahke auto a maly vykon, 160 na najdlhsej rovinke je tazka pohoda, kopec aut okolo 200ps tam ale ide k 200 (alebo kludne aj 150ps auto, ale lahsie ako su dnesne moderne). A vies ako dopadol trebars ACCO COUPE ked si zabrzdil parkrat z 200... kotuce mierne krive, ak si pamam dobre
Skor ale o tom pisem, aby ludia neprecenovali svoje auto. Videl som uz v Brne 5kovy BMW, ktoremu zrazu auto prestalo brzdit asi uplne a zacielkou isiel rovno az do zvodidiel cez celybrzdiaci strk... to je dost neprijemne. Este, ze nezobral nikoho so sebou, lebo to by bola katastrofa |
|
|
Návrat hore |
|
HMT |
Zaslal: 16.04.2010, 21:56 |
|
|
HC Team
Založený: 21 december 2006
Príspevky: 1410
Bydlisko: Bratislava
2012 Honda Civic |
duddox: ano, mozes teoreticky jazdit cele dve hodiny. Akurat pojdes po hodine na chvilku dole - cca 5 min. - kvoli vyselektovaniu hodinovych jazdcov - budeme ponukat pravdepodobne aj jednu hodinu.
babo: asi mas pravdu. ja som to vlastne uplne presne na minuty cas vobec nemeral. Proste som pocitil nieco nedobre s brzdami a isiel som dole. Potom som nechal vychladnut a zase chvilu... minutaz naozaj presne neviem.
P.S.: v tomto su motorky neskutocne skvele: seriovy supersport proste nema absolutne problem s brzdami, ani ked tam jazdis v jednom kuse hodinu. Je to ale logicke, ked mam len na prednom kolese 2x330 mm dierovane kotuce, ktore su priamo na "vzduchu". |
_________________ Hamlet |
|
Návrat hore |
|
LastV8 |
Zaslal: 17.04.2010, 5:43 |
|
|
HC Team
Založený: 09 január 2007
Príspevky: 1871
Bydlisko: BA
2004 Honda Civic Coupe |
ja som mal rezim 25 min, 15 min prestavka a potom dorazit zvysnu hodinu....brzdy vydrzali, nevadli, nekrutili sa (dokonca dierkovane kotuce nepraskli pri dierkach)...to je len jemny update na kolotocarske kotuce(grooved&drilled) a DS Performance oproti OEM....na rovinke som mal max 183km/h(GPS, nie tacho) a brzdil do plnych....takze platnicky zmizli oproti OEM sa to neda porovnat, tie po par kolach sa zvlnili a triasol volant pri kazdom brzdeni....tentoraz sa tieto javy nekonali...DS Performance su podla vyrobcu posledne street legal, (ostatne mali v katalogu OHNE TUV a ze nie su vhodne na bezne cesty, tak preto som bral len DS perf, nebola to otazka toho, ze boli lacnejsie)....takze ak mate este lepsie, race specifikacie, to vam musi vydrzat 25 min aj na tazsom aute v pohode.....
P.S.: stale posledne kolo som cele odjazdil pianko, zaradil aj patku, otacky nizke, ziadne prudke brzdenia a potom do boxov....doobeda bolo malo aut, ani pri tom pianku ma nepredbehol nik...parada |
_________________ Subaru Impreza
exdaily: 04' Honda Civic Coupe 1.7 VTEC
exrace: Honda Prelude 2.2 VTI-S 4WS
exfun: XQUAD X5 LONG SPORT |
|
Návrat hore |
|
HMT |
Zaslal: 17.04.2010, 11:24 |
|
|
HC Team
Založený: 21 december 2006
Príspevky: 1410
Bydlisko: Bratislava
2012 Honda Civic |
LastV8 napísal: ....doobeda bolo malo aut, ani pri tom pianku ma nepredbehol nik...parada
Pre niekoho parada, pre niekoho nemala strata penazi.. |
_________________ Hamlet |
|
Návrat hore |
|
LastV8 |
Zaslal: 17.04.2010, 16:32 |
|
|
HC Team
Založený: 09 január 2007
Príspevky: 1871
Bydlisko: BA
2004 Honda Civic Coupe |
HMT napísal: LastV8 napísal: ....doobeda bolo malo aut, ani pri tom pianku ma nepredbehol nik...parada
Pre niekoho parada, pre niekoho nemala strata penazi..
chapem....ale co sa tyka jazdeckeho pocitu, musim vrelo podakovat za mna.... |
_________________ Subaru Impreza
exdaily: 04' Honda Civic Coupe 1.7 VTEC
exrace: Honda Prelude 2.2 VTI-S 4WS
exfun: XQUAD X5 LONG SPORT |
|
Návrat hore |
|
HMT |
Zaslal: 19.04.2010, 7:50 |
|
|
HC Team
Založený: 21 december 2006
Príspevky: 1410
Bydlisko: Bratislava
2012 Honda Civic |
LastV8 napísal:
chapem....ale co sa tyka jazdeckeho pocitu, musim vrelo podakovat za mna....
Jasne. Jazdilo sa vyborne. Ja som vybehol na drahu okolo 16:40 a pocas 4 kol som nestretol nikoho pred sebou ani za sebou |
_________________ Hamlet |
|
Návrat hore |
|
pajo |
Zaslal: 19.04.2010, 8:08 |
|
|
Založený: 18 december 2006
Príspevky: 1842
Bydlisko: BA, Ružinov
|
babo napísal: pajo: lahke auto a maly vykon, 160 na najdlhsej rovinke je tazka pohoda, kopec aut okolo 200ps tam ale ide k 200 (alebo kludne aj 150ps auto, ale lahsie ako su dnesne moderne). A vies ako dopadol trebars ACCO COUPE ked si zabrzdil parkrat z 200... kotuce mierne krive, ak si pamam dobre
babo, na tej okreske kde sme jazdili som vzdy uvaril kazde brzdy na kazdom aute co som mal tu cest s nim jazdit... aj na mojej mazde, avsak na ringu nie, cim som chcel povedat asi len tolko, ze ring mi az tak narocny na brzdy nepripada -aspon nie pre auto s priemernym vykonom a dosahovanou maximalkou...predsa len na lepsej okreske moze byt viac zakrut za sebou v kratsich usekoch medzi ktorymi sa mi brzdy nestihnu vychladit...na ringu som s tym problem nemal. asi mas pravdu s tym, ze vaha a vykon, samozrejme netvrdim ze nemas pravdu. a asi to chce trochu aj cit a ked citim ze brzdy (a vlastne to je jedno ci brzdy, gumy alebo auto ako celok) to nezvladaju tak zvolnim |
|
|
Návrat hore |
|
|
Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
|
Nemôžete pridávať nové témy do tohto fóra. Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre. Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre. Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre. Nemôžete hlasovať v tomto fóre.
|
|
|