|
Autor |
Správa |
|
jopal |
Zaslal: 20.07.2010, 15:43 |
|
|
Založený: 25 júl 2007
Príspevky: 2541
Bydlisko: Zlaté Moravce
|
Tak este som len niekde v strede, ale asi by to mohlo zaujimat aj ostatnych. Moja nehoda, ktoru zavinil poistenec Generali Slovensko, je aj napriek 3 t. po nahlaseni poistnej udalosti stale na mrtvom bode. (Uz klampiar ma upozornil, ze plnenie z Generali Slovensko bude paradny zazitok). Po splneni vsetkych nutnych ceremonii (vypisanie tlaciva, nahlasenie udalosti,) ma kontaktoval po dvoch dnoch pracovnik poistovne(obhliadkar). Dohodli sme si stretnutie na druhy den, na 14.-tu pred Lidlom. V dany den ma kontaktoval iny pracovnik, s tym, ze pride on a ci moze skor. Ked nechodil do 11.00 som potreboval surne odist mimo mesto. Tak som mu zavolal, ze kedy pride. Telefon mi nezdvihol, tak som sa vybral asi 10 km od ZM. Ked som bol na najvzdialenejsom mieste, mi zazvonil ze ide ku mne. No dobre, vratil som sa a asi 50 (!) min som ho este cakal. Po obhliadke (mimochodom neuznal mi vymenu blatnika, tvrdil ze staci "natiahnut"), sme spisali papiere a pytal sa, ci to chcem rozpoctom, alebo na FA. Ked som ziadal o vycislenie plnenia rozpoctom, neuspel som. Dnes som zacal patrat, v akom stadiu je moja udalost, nakolko som ocakaval, ze uz budu peniaze na ucte. A teraz to pride. Pracovnicke som nadiktoval cislo poistnej udalosti z papiera, ktory mi nechal obhliadkar. Oznamila mi, ze udalost pod tym cislom nie je moja. Skusal som ICO, poz. znacku, datum aj VIN. Nic nemali, a tvrdila, ze udalost nahlasenu nemaju. Mam povedat meno obhliadkara, lenze ja mam len jeho necitatelny podpis na tlacive. Tak som kontaktoval vinnika, nezdvihol mi... Po dlhych minutach hladania som nasiel jeho vizitku s nejakym cislom. Pointa, cislo na tlacive od obhliadkara bolo spatne(!). Ale pozor, teraz to hlavne! Konecne sa moja udalost nasla (ani nie po 15 min. telefonovania ) ale zistila (p.Juríková), ze som neodovzdal nejake dalsie tlacivo. Neviete si predstavit, co robil so mnou adrenalin. (Tak ja cakam na prachy po 3 t. a oni na nejake tlacivo odo mna, ktore mi ale doteraz este ani neposlali!!!). S kludom (co nebol moj pripad) mi oznamila, ze mi ho "zabudli" poslat a este sa ma laskavo opytala, ze ci ho chcem. Nadiktoval som teda mailovu adresu a od 13.00 cakam na mail. Pred chvilou som tam opat volal a povedala, ze ona poziadavku na zaslanie tlaciva posunula dalej a uz s tym dalej nic nema. Tak je 16.31 a cakam... Jo a najzaujimavejsie. Stale trvaju na tom, ze mam este raz podpisat, ci chcem rozpocet, alebo FA ale sumu na rozpocet mi odmietaju prezradit... "Generali Slovensko, pod kridlami leva" |
Naposledy upravil jopal dňa 20.07.2010, 17:05, celkom upravené 2 krát. _________________ Lada 2102, r.v.1973, zelena skoro metaliza, takmer plna vybava Ex |
|
Návrat hore |
|
PaloMFC |
Zaslal: 20.07.2010, 16:43 |
|
|
Partner HondaClubu 5/2013
Založený: 19 február 2008
Príspevky: 1746
Bydlisko: Bratislava
|
ahoj Jopal.
čo sa týka tej sumy na rozpočet, je to na dobrej voli likvidatora či Ti to oznami alebo nie.. povinny nie je, preto je to loteria vačšinou.
ten pan, čo Ti bol obhliadnut auto, nie je likvidator, ale obhliadkar, ten s likvidáciou nema nič, jeho ulohou je obhliadnut len vozidlo, spravit fotky, zapísať potrebne opravy..
čo si mohol urobit, to bolo, preverit, kedy boli doručené doklady do poistovne.. GSL - teda aby som bol presny Ceská poistovna byvala, GSL povodna nie, mala system likvidacie "48 hodin" teda ak ma všetky papiere likvidator, musi spratat zo stola, ak nie, tak to islo automaticky na jeho nadriadeného.. smola je ak si natrafil na byvalu Generali, tam tento system nemali.. |
|
|
Návrat hore |
|
jopal |
Zaslal: 20.07.2010, 17:03 |
|
|
Založený: 25 júl 2007
Príspevky: 2541
Bydlisko: Zlaté Moravce
|
Vdaka za vysvetlenie a opravu, prepisem likvidator na obhliadkar. To ale nemeni nic na veci, ze je 20dni od nehody a oni stale cakaju na tlacivo, ktore mi este ani neposlali.
A k tej sume.Nehnevaj sa na akom zaklade sa mam rozhodnut, ako chcem plenenie, ked neviem, kolko mi daju? To ako aj ty ides do obchodu bez toho, ze by si vedel za kolko mas tovar v kosiku? Alebo si nieco objednas a s napatim ocakavas, kolko to bude stat, ked ti to pride? |
_________________ Lada 2102, r.v.1973, zelena skoro metaliza, takmer plna vybava Ex |
|
Návrat hore |
|
PaloMFC |
Zaslal: 20.07.2010, 17:29 |
|
|
Partner HondaClubu 5/2013
Založený: 19 február 2008
Príspevky: 1746
Bydlisko: Bratislava
|
jopal napísal: Alebo si nieco objednas a s napatim ocakavas, kolko to bude stat, ked ti to pride?
pri systeme cenoviek ako funguju to často krat tak je či skor
chapem tvoje rozhorcenie, podobne som sa dotahoval s poistovnou tiež vyše mesiaca, ale tam bola moja chyba čo sa tyka plnenia.
žial nepomozeš si v tomto smere.. poviem len klud a snazit sa veci smerom dopredu a neschopnost niektorých pracovníkov si nevšímat. lebo tí maju často snahu hladat sposob prečo niečo nejde a nie to ako niečo urobit.. |
|
|
Návrat hore |
|
tomkoll |
Zaslal: 20.07.2010, 19:48 |
|
|
Založený: 16 november 2009
Príspevky: 288
Bydlisko: Zvolen
2016 Honda Civic |
PaloMFC napísal: jopal napísal: Alebo si nieco objednas a s napatim ocakavas, kolko to bude stat, ked ti to pride?
pri systeme cenoviek ako funguju to často krat tak je či skor
chapem tvoje rozhorcenie, podobne som sa dotahoval s poistovnou tiež vyše mesiaca, ale tam bola moja chyba čo sa tyka plnenia.
žial nepomozeš si v tomto smere.. poviem len klud a snazit sa veci smerom dopredu a neschopnost niektorých pracovníkov si nevšímat. lebo tí maju často snahu hladat sposob prečo niečo nejde a nie to ako niečo urobit..
ja mam skor taku skusenost, ze ked narobis poriadny bordel tak zrazu vsetko ide a vsetko sa naslo.... niekedy netreba len cakat so sklonenou hlavou a prizerat sa neschopnosti ludi, ktori su za to este aj dobre plateni... su tam na to aby nieco robili ! |
|
|
Návrat hore |
|
PaloMFC |
Zaslal: 20.07.2010, 19:54 |
|
|
Partner HondaClubu 5/2013
Založený: 19 február 2008
Príspevky: 1746
Bydlisko: Bratislava
|
politiku bordelu pouzivam az pri absolutnej tuposti personalu. najprv snazim 2-3 krat slusne presvedcit ze to ide tak a tak.. pravda ak viem..
s tym nesuhlasim, konkretny ludia s ktorými prides do styku su bezvyznamní pešiaci, komunikativci,, a by si sa divil za ake platy makaju a čo musia vytrpiet na danej linke napriklad.. je však fakt ze niekedy absentuju aj zakladne znalosti čo by mali vediet.... hold SR.. |
|
|
Návrat hore |
|
tomkoll |
Zaslal: 20.07.2010, 19:59 |
|
|
Založený: 16 november 2009
Príspevky: 288
Bydlisko: Zvolen
2016 Honda Civic |
PaloMFC napísal: politiku bordelu pouzivam az pri absolutnej tuposti personalu. najprv snazim 2-3 krat slusne presvedcit ze to ide tak a tak.. pravda ak viem..
s tym nesuhlasim, konkretny ludia s ktorými prides do styku su bezvyznamní pešiaci, komunikativci,, a by si sa divil za ake platy makaju a čo musia vytrpiet na danej linke napriklad.. je však fakt ze niekedy absentuju aj zakladne znalosti čo by mali vediet.... hold SR..
jasne, ze politika bordelu nastane az po slusnej snahe komunikovat.
len ma vie nasrat ked pride spravit obhliadku clovek co nikdy nic s autami nerobil a veci, ktore sa maju vymenit odhadne ako opravitelne... a pod.
jj ... hold SR... |
|
|
Návrat hore |
|
PaloMFC |
Zaslal: 20.07.2010, 20:03 |
|
|
Partner HondaClubu 5/2013
Založený: 19 február 2008
Príspevky: 1746
Bydlisko: Bratislava
|
tomkoll napísal:
len ma vie nasrat ked pride spravit obhliadku clovek co nikdy nic s autami nerobil a veci, ktore sa maju vymenit odhadne ako opravitelne... a pod.
jj ... hold SR...
na to len tolko, ze predsa, kazdy klient ma právo vyjadrit nesuhlas s tym ze je to mozne opravit a dany nesuhlas napisat do obhliadkového listu a poziadat o prehodnotenie,, otazka ale je, ako ja bezny človek neautoklampiar viem toto vyhodnotit? ak nemam poznatky. čiže tu si treba nemylit vlastny pocit a znalost.. |
|
|
Návrat hore |
|
tomkoll |
Zaslal: 20.07.2010, 20:12 |
|
|
Založený: 16 november 2009
Príspevky: 288
Bydlisko: Zvolen
2016 Honda Civic |
PaloMFC napísal: tomkoll napísal:
len ma vie nasrat ked pride spravit obhliadku clovek co nikdy nic s autami nerobil a veci, ktore sa maju vymenit odhadne ako opravitelne... a pod.
jj ... hold SR...
na to len tolko, ze predsa, kazdy klient ma právo vyjadrit nesuhlas s tym ze je to mozne opravit a dany nesuhlas napisat do obhliadkového listu a poziadat o prehodnotenie,, otazka ale je, ako ja bezny človek neautoklampiar viem toto vyhodnotit? ak nemam poznatky. čiže tu si treba nemylit vlastny pocit a znalost..
mali sme taky pripad kde sa "obhliadac", ktory zrejme robil mimo svojho skutocneho oboru, sa hadal s dlhorocnym mechanikom, ze dana vec sa da spravit a netreba ju vymenit.... |
|
|
Návrat hore |
|
duddox |
Zaslal: 20.07.2010, 20:55 |
|
|
Partner HondaClubu 5/2013
Založený: 16 júl 2008
Príspevky: 1176
Bydlisko: BA,SC,PN
2000 Honda Accord |
po krupobiti ktore som tu spominal mi na aute zostalo plno kraterov/skor priehlbin.
Po obhliadke mi dosli peniaze na ucet do 5-6 pracovnych dni.
Obhliadkar mi detailne vsekto vysvetlil.pokial by skoda bola viac ako 70% likvidator to vyčiarke ako totalku.podla softu poistovne bola trhova hodnota 2050€.skoda na aute bola okolo 60%.vzhladom na vek vozidla je poistovna ochotna vyplatit tusim 30,alebo 40%.obhliadkar mi na mieste vedel povedat pribliznu sumu,v podstate ju trafil presne,doslo mi 400€.
Samozrejme je asi rozdiel v ZP a HP.
Rocne platim havarijnu okolo 400€. |
|
|
Návrat hore |
|
PaloMFC |
Zaslal: 20.07.2010, 21:02 |
|
|
Partner HondaClubu 5/2013
Založený: 19 február 2008
Príspevky: 1746
Bydlisko: Bratislava
|
duddox napísal:
Obhliadkar mi detailne vsekto vysvetlil.pokial by skoda bola viac ako 70% likvidator to vyčiarke ako totalku.
tých 70% ma len Allianz, z tohto pohladu najhoršia poistovna čo sa tyka sklznutia do totalky... ostatne poistovne sa hybu na urovni 80-100 % |
|
|
Návrat hore |
|
duddox |
Zaslal: 20.07.2010, 21:18 |
|
|
Partner HondaClubu 5/2013
Založený: 16 júl 2008
Príspevky: 1176
Bydlisko: BA,SC,PN
2000 Honda Accord |
|
Návrat hore |
|
jopal |
Zaslal: 21.07.2010, 8:36 |
|
|
Založený: 25 júl 2007
Príspevky: 2541
Bydlisko: Zlaté Moravce
|
Ja mam info, ze ani s tou amortizaciou pri zakonnom poisteni, to nie je take jednoznacne. Ked mne vznikne skoda zavinenim cudzej osoby, kde ja k tomu pridem, aby som napr. za nove svetlo doplatil 60% zo svojho? A preco? Nie, ja si platim plnu ZP a chcem plne plnenie!
P.S. Samozrejme, mail mi este stale neprisiel. Uz som ho urgoval 3x. Mam zas? |
_________________ Lada 2102, r.v.1973, zelena skoro metaliza, takmer plna vybava Ex |
|
Návrat hore |
|
PaloMFC |
Zaslal: 21.07.2010, 8:43 |
|
|
Partner HondaClubu 5/2013
Založený: 19 február 2008
Príspevky: 1746
Bydlisko: Bratislava
|
jopal napísal: Ja mam info, ze ani s tou amortizaciou pri zakonnom poisteni, to nie je take jednoznacne. Ked mne vznikne skoda zavinenim cudzej osoby, kde ja k tomu pridem, aby som napr. za nove svetlo doplatil 60% zo svojho? A preco? Nie, ja si platim plnu ZP a chcem plne plnenie!
P.S. Samozrejme, mail mi este stale neprisiel. Uz som ho urgoval 3x. Mam zas?
jopal jopal jopal..
ziadnu plnu ZP si neplatiš, na druhej strane nejde to z tvojej zakonnej poistky, ale z jeho.. zo zákonneho poistenia más narok na navratenie veci do povodneho stavu, čize máš tam 10 ročne svetlo, tak máš narok na 10 ročne svetlo , nie na nove.. v tom je problem pzp a preto je dobre mať havarijnu poistku, kde si platiš poistku tak aby ti preplacali nove diely..
ak máš pocit ze ti vznikla vačšia skoda, uz jedine sud, otazka uspenia je ale diskutabilna.. pretoze naozaj, škoda vznikla na X ročnej veci .. práve pre toto nepoznanie skutočnosti a domýšlanie si toho čo by človek chcel dostat, vznika časta nespokojnost.. z neznalosti a domyslania.. chapem tvoj pohlad, ale zial takto je to dané a takto to funguje, a určite im znova zavolaj. |
|
|
Návrat hore |
|
jopal |
Zaslal: 21.07.2010, 9:19 |
|
|
Založený: 25 júl 2007
Príspevky: 2541
Bydlisko: Zlaté Moravce
|
PaloMFC napísal: ...ziadnu plnu ZP si neplatiš, ...
Cize pri stanoveni vysky mojej ZP sa berie do uvahy, ze mam 10r. auto? Ja viem, ze to ide z jeho poistky, ale aj on snad plati ZP ako za nove auto... Je mi jasne, ze ako clovek od fachu sa na to divas inac, ale mne ako poskodenemu sa nepaci tento tvoj pohlad a hlavne poistovne a davam to tymto najavo. Mozno, keby som nebol sam, by sa aj postovne inac spravali. Opakujem, je neakceptovatelne, aby mne vznikla skoda zavinenim druhej osoby a ja som na to doplacal. A ziadne nove diely, novy lak, vyssia hodnota auta blablabla, nech mi daju auto do stavu, v akom bolo pred havariou a ked to nevedia, nech zaplatia kolko ma to bude stat! A to uz nepisem o nejakej strate casu, vzniknutej skode nepouzivanim, spolocenskom uplatneni a psychickej ujme pri havarii ci inych komplikaciach vzniknutych priamym nasledkom nehody. A nesuhlasim ani s pripojistenim na HP. Nemam, som si toho vedomy a ked si rozbijem auto, je to moj problem a vtedy od poistovne nebudem nic chciet! Aj pravo prvej noci bolo volakedy normalne a vidis, zrusilo sa. |
_________________ Lada 2102, r.v.1973, zelena skoro metaliza, takmer plna vybava Ex |
|
Návrat hore |
|
|
Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 4
Choď na stránku 1, 2, 3, 4 Ďalšia
|
|
Nemôžete pridávať nové témy do tohto fóra. Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre. Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre. Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre. Nemôžete hlasovať v tomto fóre.
|
|
|