|
Autor |
Správa |
< Racing ~ Tatry Donau Cup 2011 |
Branislav |
Zaslal: 28.02.2012, 20:49 |
|
|
Založený: 23 február 2007
Príspevky: 2661
Bydlisko: mam
2000 Honda CR-V |
no ja to vidim na CRV ,ale oukej spat k teme
kedy sa ide prve TDC? |
_________________ Breath the taste of delSol , Make tribute to delSol !
http://kocuriatko.mybrute.com <== Mas namna nervy ? Zbi ma !
Som len Kocurik. Let me be
Bazar dielov A kto si chce zalietat takOnline lietanie |
|
Návrat hore |
|
vticko |
Zaslal: 28.02.2012, 21:58 |
|
|
Založený: 23 október 2008
Príspevky: 1477
Bydlisko: SR
|
brano, zober si len taku vec, ze v takom stave v akom mam vti to vobec nie je auto robene podla filozofie slalomoveho auta a uz len nejake posteglenie vykonu, plus kratsi prevod so svorom a obutim bez problemov spravi na trati ako su piestany nejake 3sekundy dole.. za mikim jazdim zhruba sekundu.. a keby ratam po swapnuti B18ky len to zrychlenie po prvy kuzel napr. v piestanoch, kde miesto cca 7sekund na 100 urobim 5sekund, pricom rychlost po prve brzdy uz teraz predstavuje cca 120kmh, tak uz len tam dam dole nejake 2,5sekundy.. a to sme este len na zaciatku drahy.. viem ze cca 200konove vti robilo na babe casy ako upravene M3jky.. takze tie sance tam su, len to treba urobit presne ako potrebujem a nemoze s tym byt problem
tomas, neboj, ja planujem z toho dostat aspon 100kg von.. vsetko pomerame a povazime a uvidime co z toho vznikne nakoniec |
_________________ B16A2 EG6
EX/ F20C2 AP1
/ D15Z6 EK3
/ N22A2 RE6
http://www.mcp.estranky.sk/ |
|
Návrat hore |
|
tomas311 |
Zaslal: 29.02.2012, 7:17 |
|
|
Partner HondaClubu 1/2014
Založený: 26 máj 2009
Príspevky: 973
Bydlisko: Piešťany
2006 Honda Civic |
ja by som tam asi nechal skor to VTi, lebo ten motor vypada byt v dobrom stave a zvladol by este par oslikov pridat. Das poriadne sanie/vyfuk/vacky/4klapku, da sa to odladit a mas raketu. Hlavne riesis motor, ktory je dobry, je v aute a funguje. Nie kupit B18 z nejakej haraburdy a pol roka riesit veci okolo nej, aby vobec isla, nezrala olej a podobne. Zaklad je mat dobry zaklad co teda mas. Viem o com hovorim, keby dam peniaze a cas ktory som venoval Opravam do Uprav, tak to auto asi uz teraz lieta |
_________________ MB3 - D15Z8 - Baikal Green Pearl
FK2 - R18A2 - Milano Red
ex.-ED9,EG4,EJ9,EK3,MA8,MB2,MB7,CE9,CG9,CH6,EP2,EU7,EU8,GE4,RD1
http://www.mcp.estranky.sk/
http://www.honda-diely.sk/ |
|
Návrat hore |
|
vticko |
Zaslal: 29.02.2012, 8:18 |
|
|
Založený: 23 október 2008
Príspevky: 1477
Bydlisko: SR
|
vies ako to je upravovat hondu.. potom na teba kuka ojnica z bloku a je po zaklade.. radsej kupim seriovu ITR za cenu sania, vaciek a somarin na upravu B16ky a mam od soisira zlozeny motor a musi ist bez problemu.. |
_________________ B16A2 EG6
EX/ F20C2 AP1
/ D15Z6 EK3
/ N22A2 RE6
http://www.mcp.estranky.sk/ |
|
Návrat hore |
|
tomas311 |
Zaslal: 29.02.2012, 9:00 |
|
|
Partner HondaClubu 1/2014
Založený: 26 máj 2009
Príspevky: 973
Bydlisko: Piešťany
2006 Honda Civic |
len kupit DOBRU ITR. Moc ich po okoli nebeha a kupit z PL, EN, DE ... to je kocka v mechu, nech ti bude predajca tvrdit cokolvek. A ani ITR s 200 000km nebude mat 200 oslov. A tvoje B16 vydrzi samo o sebe viac jak D16, cize ja by som bol za tuning. Vacky+doladenie je otazka max.600E a mas dobru 1600vku. Vyfuk, sanie je asi samozrejmost ci uz B16/18, takze ked dobre pocitam, tak ta ten isty vykon pride na menej ako polovicu a mas motor, na ktory sa da spolahnut.
A nespekuluj, jak dostat B18 do tvojho auta, lebo budem spekulovat ja jak dostat tvoju B16 do mojho |
_________________ MB3 - D15Z8 - Baikal Green Pearl
FK2 - R18A2 - Milano Red
ex.-ED9,EG4,EJ9,EK3,MA8,MB2,MB7,CE9,CG9,CH6,EP2,EU7,EU8,GE4,RD1
http://www.mcp.estranky.sk/
http://www.honda-diely.sk/ |
|
Návrat hore |
|
aapalo |
Zaslal: 29.02.2012, 9:28 |
|
|
Založený: 27 október 2008
Príspevky: 664
Bydlisko: Nová Baňa
1999 Honda Prelude |
Teraz je v móde všade pchať K20, nad tým si nerozmýšlal? A ten sa dá aj upraviť v pohode...Ten motor má fantastický potenciál.. |
_________________ KRHLA Drag racing Nová Baňa
www.mongolrally.sk
XX blackbird |
|
Návrat hore |
|
tomas311 |
Zaslal: 29.02.2012, 9:40 |
|
|
Partner HondaClubu 1/2014
Založený: 26 máj 2009
Príspevky: 973
Bydlisko: Piešťany
2006 Honda Civic |
Tiez pravda. Ale cena? |
_________________ MB3 - D15Z8 - Baikal Green Pearl
FK2 - R18A2 - Milano Red
ex.-ED9,EG4,EJ9,EK3,MA8,MB2,MB7,CE9,CG9,CH6,EP2,EU7,EU8,GE4,RD1
http://www.mcp.estranky.sk/
http://www.honda-diely.sk/ |
|
Návrat hore |
|
vticko |
Zaslal: 29.02.2012, 19:27 |
|
|
Založený: 23 október 2008
Príspevky: 1477
Bydlisko: SR
|
to auto by bolo tazsie na predok s K20, vyzaduje to dost uprav a penazi.. navyse B18ka pasuje do vti jak rit na serbel..
tomas, vackami a vyfukom so sanim sa na 190ps nedostanem tak aby to auto bolo pouzitelne aj v inom rozsahu ako 7 az 8,5 t ot., ITR ide pekne od 6 do 8,5 vdaka o cosi vatsiemu krutiaku, darmo, objem je objem.. a to este nehovorime o zaklepnuti na vatsine vackami upravenych B16.. mne je jedno aky objem to bude mat, keby tam vojde aj nejaka 2,5ka, tak tam dam aj tu, ale najlacnejsie a najspolahlivejsie riesenie mi pride prave B18 so 190PS a lahsim prevodom so svorom.. a skrinu co osm mal bola od chalana co vozi aj motori z uk, tak v tom problem nevidim zohnat swap.. |
_________________ B16A2 EG6
EX/ F20C2 AP1
/ D15Z6 EK3
/ N22A2 RE6
http://www.mcp.estranky.sk/ |
|
Návrat hore |
|
tomas311 |
Zaslal: 01.03.2012, 7:22 |
|
|
Partner HondaClubu 1/2014
Založený: 26 máj 2009
Príspevky: 973
Bydlisko: Piešťany
2006 Honda Civic |
Tak mam zacat setrit na B16? |
_________________ MB3 - D15Z8 - Baikal Green Pearl
FK2 - R18A2 - Milano Red
ex.-ED9,EG4,EJ9,EK3,MA8,MB2,MB7,CE9,CG9,CH6,EP2,EU7,EU8,GE4,RD1
http://www.mcp.estranky.sk/
http://www.honda-diely.sk/ |
|
Návrat hore |
|
vticko |
Zaslal: 01.03.2012, 12:20 |
|
|
Založený: 23 október 2008
Príspevky: 1477
Bydlisko: SR
|
cosi, ten motor nepredam, ten budu drat este moje deti a mozno to urobim tak, ze kupim nejaku zadretu 1,5tku eg-cko bez papierov a do toho nalozim ten swap a budem mat aj 1,6ku aj 1,8vti-mandžáre kolotočáre predam 6g-cko a frajerka bude jazdit s 1,6vti a ten hybrid bude len na preteky |
_________________ B16A2 EG6
EX/ F20C2 AP1
/ D15Z6 EK3
/ N22A2 RE6
http://www.mcp.estranky.sk/ |
|
Návrat hore |
|
Branislav |
Zaslal: 01.03.2012, 12:36 |
|
|
Založený: 23 február 2007
Príspevky: 2661
Bydlisko: mam
2000 Honda CR-V |
uz viem s kym budem sediet pri stole v trebaticiach cez obednu prestavku |
_________________ Breath the taste of delSol , Make tribute to delSol !
http://kocuriatko.mybrute.com <== Mas namna nervy ? Zbi ma !
Som len Kocurik. Let me be
Bazar dielov A kto si chce zalietat takOnline lietanie |
|
Návrat hore |
|
tomas311 |
Zaslal: 01.03.2012, 12:48 |
|
|
Partner HondaClubu 1/2014
Založený: 26 máj 2009
Príspevky: 973
Bydlisko: Piešťany
2006 Honda Civic |
vsak docela dobru kasnu z EJ9 mame. ideal na takyto projekt. zbavena papierov, rozobrata je, cize ram das v pohode a dvere, kapotu atd das laminatove. nechces ju? |
_________________ MB3 - D15Z8 - Baikal Green Pearl
FK2 - R18A2 - Milano Red
ex.-ED9,EG4,EJ9,EK3,MA8,MB2,MB7,CE9,CG9,CH6,EP2,EU7,EU8,GE4,RD1
http://www.mcp.estranky.sk/
http://www.honda-diely.sk/ |
|
Návrat hore |
|
vticko |
Zaslal: 02.03.2012, 7:54 |
|
|
Založený: 23 október 2008
Príspevky: 1477
Bydlisko: SR
|
to je ta cierna co sme boli v cechach pre nu? ak jo, tak hodime rec len nejake veci by som pouzil z mojho eg-cka (tlmice, kompletka vyfuk) a tie zrovna na 6g-cko nepasuju.. ja mam aj nahradnu zadnu napravu s kotucmi komplet z vti odlozenu doma co som kupil za par korun a to by som premontoval do hocijakej 5g-ckovej kasne mne jedine co chyba je volna karoseria a swap motora so skrinou a kablami.. inak mam vsetko |
_________________ B16A2 EG6
EX/ F20C2 AP1
/ D15Z6 EK3
/ N22A2 RE6
http://www.mcp.estranky.sk/ |
|
Návrat hore |
|
|
Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
|
Nemôžete pridávať nové témy do tohto fóra. Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre. Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre. Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre. Nemôžete hlasovať v tomto fóre.
|
|
|