|
Autor |
Správa |
|
Zdendo |
Zaslal: 14.01.2015, 0:34 |
|
|
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 18
Bydlisko: Bratislava
|
Smerové tabule budú, už sa na nich pracuje |
|
|
Návrat hore |
|
PuLo |
Zaslal: 23.02.2017, 11:11 |
|
|
Založený: 21 december 2006
Príspevky: 1614
Bydlisko: BA, Nove Mesto
|
Z pomedzi tychto vsetkych chvalospal sa musim pridat na opacnu stranu barikady, zial.
Najprv zacnem pozitivnou spravou, ano chlapci vedia, sudiac z toho mnozstva spokojnych ludi, aj ja som k nim patril, este ako majitel predosleho vozidla, kde sa mu pozreli na zubky a odstranili mi problem s brzdami. Fungovalo na jednicku, spokojne som auto pouzival az do predaja.
Pred rokom som vsak auto vymenil a vratil sa k honde. Zial neodstrehol som si problem pri kupe, ktory uz prerasta do hranice znesitelnosti a obav, co sa s autom moze udiat.
Preto som kontaktoval, asi Zdena, navstivil som servis prvykrat, po kratkej debate a odoslanom naceneni opravy, ktora by problem odstranila, som este poziadal o diagnostiku.
Na tu sa uz snazim dostat po vyse mesiaci opakovane. Dva terminy neboli dodrzane a v podstate dnes uz zrejme aj treti, kedze som prisiel na dohodnuty cas a ostal stat pred zatvorenou branou. Zopakoval sa rovnaky scenar, vzal som telefon a na v minulosti funkcne cislo sa opat nedovolam.
Poslal som vam aj mail, ze sa uz trochu na vas hnevam, dnes sa na vas hnevam o to viac, pretoze si rozhodne takto vztah zakaznika a poskytovatela urcitej sluzby nepredstavujem.
Napisem to este raz, chapem, ze je niekto vytazeny, je to super, ze mate vela prace a uprimne vam fandim, pretoze sa mi autorizovany servis zhnusil po niekolkych navstevach a ten hnus uz nejde vziat prec, prajem si aby ste vzali hoc aj vacsinu zakaznikov, lebo si ich nezasluzia, ale toto sa jednoducho nerobi.
Je tak zatazko vziat telefon, zavolat, ospravedlnit sa a zjednat novy termin?
Pracujem v inej oblasti, tiez poskytujeme servis, ale ak by som toto spravil zakaznikovy 2x po sebe, buducu zmluvu so mnou uz nikdy nepodpise.
Mozno je len oprava, ktoru ziadam pre vas nerentabilna, neviem, ale cenim si uprimnost a je potrebne mi to povedat hned na zaciatku. I ked vas mam za tych co sa pustia do vsetkeho a je to pre vas mozno aj vyzva, hlavne ked sa pozriem na to mnozstvo aut s roznymi zavadami.
Preto stale verim, ze od vas budem odchadzat s odstraneou zavadou, spokojny a mozem vas nadalej odporucat.
Zial, casovanie a komunikacia so zakaznikom vam, zatial asi len pri mne, nefunguje.
Prajem vsetko dobre.
Mario |
_________________ Honda Accord 2.4 AT (2010)
Suzuki DL650 (2010)
ex: Toyota Corolla 1.8 TS (2003)
ex: Kawasaki ER-6F (2009)
ex: Suzuki Swift 1.3 GS (2005)
ex: Honda Civic EG4 (1992) |
|
Návrat hore |
|
PocaHondas |
Zaslal: 03.09.2018, 14:21 |
|
|
Založený: 23 august 2018
Príspevky: 4
Bydlisko: Bratislava
2017 Honda HR-V |
Prosím vás, nijaké nové skúsenosti s Japgarage? Bude mi končiť záruka a chcel by som do Japgarage prejsť. Skúsenosti mám pozitívne, no už je to veľmi veľa rokov a ako všetci vieme, veci sa menia, nič nieje stále. V leasingovej zmluve som mal, že auto musím servisovať v autorizovanom servise, no neviem, či sa to vsťahje aj na pozáručný servis, neviem ju totiž nikde nájsť.
Zaujímalo by ma taktiež, aké sú tam aktuálne ceny, prípadne aké prirážky si Zdeno dáva na objednané diely. Stále si ale myslím, že v JapGarage sa vyznajú trocha viac, ako v oboch autorizovaných Bratislavských servisoch. Čo vy na to? |
_________________ Honda H-RV 1.6 D-TEC 2017.
Som taxikár z Bratislavy, cenník v profile. |
|
Návrat hore |
|
|
Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
|
Nemôžete pridávať nové témy do tohto fóra. Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre. Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre. Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre. Nemôžete hlasovať v tomto fóre.
|
|
|