Autor |
Správa |
< Racing ~ Techniky sportovej jazdy |
babo |
Zaslal: 30.07.2008, 9:39 |
|
|
Založený: 26 apríl 2007
Príspevky: 1096
Bydlisko: Bratislava
2006 Honda Accord |
jazdit bez poznania trate? Iste treba aj to, ale ked uz sme pri pretekoch, tak ziadne sa tak nejazdia. Okruh vedia naspamat, kopec sa uci tiez a na rallye a maju spolujazdca, co to ma zapisane. Takze ostava mozno slalom a myslim, ze ten, co sa to stihne naucit, tak tiez ma hodne velku vyhodu.
vti hrdzave? da sa kupit vselico, aj stara crx atd... hrdzave? No to je pekna konina. .. Ked je hrdzave, asi sa o to majitela moc nestaral, synchrony v prevodovke budu nic moc, vsetky silent bloky na kasu, brzdy tiez, motor vylietany, seria podvozok nie je nic moc a este bude mat tlmice uz opotrebovane.... nie je to zas tak lahke, ani financne a hlavne casovo, stale na tom aute bude nieco po... |
|
|
Návrat hore |
|
fish1 |
Zaslal: 30.07.2008, 16:40 |
|
|
Založený: 09 december 2007
Príspevky: 26
Bydlisko: Bratislava
1995 Honda Civic Coupe |
Miesame tu viacero veci dokopy
1.pri zavodeni sa pozna trat(samozrejme)- ja pisem prave o tom, ze pretekat ludia moc nechcu
2.ked bezne jazdis(okrem notorickych znamich tras) tak cestu nepoznas do takej miery aby si si pamatal max prejazdove rychlosti a brzdne body za roznych podmienok. A takto vediet jazdit je podla mna dolezitejsie ako mat postupne vypilovanych 10 zakrut.
Lebo nastane nova situacia, ktora nenastavala na tych 10 zakrutach a nebudes na nu pripraveny tak, ako ked bezne jazdis "na oci" po neznamych cestach(pret. tratiach)
Btw: a jazdit po notoricky znamich tratiach mna osobne moc nebavi a radsej si zajdem niekam, kde to nepoznam
K tomu hrdzavemu vti- to bolo myslene obrazne-v zlom stave(okrem motora) pre zavodenie ajtak postupne vymenis cely podvozok, brzdy, atd., lebo seriove by nestihali, alebo pri tom zatazeni umru...
a ci mas obitu kasnu, alebo ti nefunguje el. stahovanie okienka ti moze byt jedno |
|
|
Návrat hore |
|
morloq |
Zaslal: 31.07.2008, 19:48 |
|
|
Založený: 12 december 2006
Príspevky: 1651
Bydlisko: Bratislava
2008 Honda Civic |
super hosi, tak sa skusme vratit k technikam jazdy, nie dilemam preco niektori jazdia zavody a ini nie.
Radsej nejaky novy trik nozneho prstokladu na pedaloch, nemate? |
_________________ Mas uz podznacky a nalepky HC?
ZAPOJ SA! |
|
Návrat hore |
|
babo |
Zaslal: 31.07.2008, 20:35 |
|
|
Založený: 26 apríl 2007
Príspevky: 1096
Bydlisko: Bratislava
2006 Honda Accord |
|
Návrat hore |
|
morloq |
Zaslal: 03.08.2008, 19:17 |
|
|
Založený: 12 december 2006
Príspevky: 1651
Bydlisko: Bratislava
2008 Honda Civic |
|
Návrat hore |
|
babo |
Zaslal: 03.08.2008, 21:48 |
|
|
Založený: 26 apríl 2007
Príspevky: 1096
Bydlisko: Bratislava
2006 Honda Accord |
podla mna na CTR nic z toho nemas sancu spravit na normalnom asfalte... zadok proste neskutocne drzi |
|
|
Návrat hore |
|
morloq |
Zaslal: 03.08.2008, 21:50 |
|
|
Založený: 12 december 2006
Príspevky: 1651
Bydlisko: Bratislava
2008 Honda Civic |
babo napísal: podla mna na CTR nic z toho nemas sancu spravit na normalnom asfalte... zadok proste neskutocne drzi
neblazni, s rucnou a vypnutym VSA?? neboj ako by sa tocil |
_________________ Mas uz podznacky a nalepky HC?
ZAPOJ SA! |
|
Návrat hore |
|
babo |
Zaslal: 03.08.2008, 21:52 |
|
|
Založený: 26 apríl 2007
Príspevky: 1096
Bydlisko: Bratislava
2006 Honda Accord |
morloq napísal: babo napísal: podla mna na CTR nic z toho nemas sancu spravit na normalnom asfalte... zadok proste neskutocne drzi
neblazni, s rucnou a vypnutym VSA?? neboj ako by sa tocil
|
|
|
Návrat hore |
|
babo |
Zaslal: 05.11.2008, 11:38 |
|
|
Založený: 26 apríl 2007
Príspevky: 1096
Bydlisko: Bratislava
2006 Honda Accord |
hej a co vsetko viete o riadeni plnyom (throttle steering)? V takom autocar mi uz lezu na nervy, je to v kazdom druhom clanku a casto aj u FWD (kde je toho zmysel pomerne obmedzeny, aj ked uz som mozno pochopil zmysel ). |
|
|
Návrat hore |
|
James |
Zaslal: 05.11.2008, 18:41 |
|
|
Založený: 13 január 2008
Príspevky: 1596
Bydlisko: Bratislava
|
to ale nie je technika sportovej jazdy, ale technicky nedostatok auta, prec s tym odtialto |
|
|
Návrat hore |
|
babo |
Zaslal: 05.11.2008, 22:14 |
|
|
Založený: 26 apríl 2007
Príspevky: 1096
Bydlisko: Bratislava
2006 Honda Accord |
James napísal: to ale nie je technika sportovej jazdy, ale technicky nedostatok auta, prec s tym odtialto
tak to sa hlboko mylis james. Nie torque steering (cize zatocis a pridas, ale auto si ide veselo rovno, ako Clarkson na Vectra C OPC )... Tam ide o to, ze ked si na limite a pustis nohu z plynu, tak Ti auto pekne utiahne stopu... a pridas, zas zacne narovnavat obluk a pri tom volant drzis stale rovnako....
ved precitaj niekedy AUTOCAR, stale su nadseny ako sa tamto a ono da riadit plynom a ako je to fajn (aj ked obcas fakt, ale fakt kecaju ) |
|
|
Návrat hore |
|
Milos |
Zaslal: 06.11.2008, 8:23 |
|
|
Moderátor
Založený: 13 jún 2007
Príspevky: 2988
|
James napísal: to ale nie je technika sportovej jazdy, ale technicky nedostatok auta, prec s tym odtialto Ja myslim, ze to je vec, ktoru aj tak kazdy podvedome pouziva pri jazde na hranici. Plynom regulujes pretacavost/nedotacavost. Ked letis zakrutou, podvedome mykas volantom vlavo-vpravo, rovnako mykas aj plynom, lebo hladas ten idealny grip. Staci pozriet JP videa, ako jazdci hybu plynom v zakrutach. Myslim, ze pri motorkach je tato finta pouzivana este viac..
Pred nejakym casom sa robilo rovnako velke halo okolo medziplynov pocas brzdenia, teraz sa zase vynasla tepla voda.. |
_________________ Pravidla fora |
|
Návrat hore |
|
James |
Zaslal: 06.11.2008, 10:48 |
|
|
Založený: 13 január 2008
Príspevky: 1596
Bydlisko: Bratislava
|
a ja som myslel, ze chces hovorit o tom, ze ked pridavas na rovinke a taha to do strany ( nie v dosledku zlej cesty )
zrejme som to inak pochopil |
|
|
Návrat hore |
|
babo |
Zaslal: 06.11.2008, 11:50 |
|
|
Založený: 26 apríl 2007
Príspevky: 1096
Bydlisko: Bratislava
2006 Honda Accord |
James napísal: a ja som myslel, ze chces hovorit o tom, ze ked pridavas na rovinke a taha to do strany ( nie v dosledku zlej cesty )
zrejme som to inak pochopil
fuj tabjl, to by bolo dost zle... ide o riadenie v zakrute samozrejme |
Naposledy upravil babo dňa 06.11.2008, 15:51, celkom upravené 1 krát. |
|
Návrat hore |
|
babo |
Zaslal: 06.11.2008, 15:00 |
|
|
Založený: 26 apríl 2007
Príspevky: 1096
Bydlisko: Bratislava
2006 Honda Accord |
Milos napísal: Ja myslim, ze to je vec, ktoru aj tak kazdy podvedome pouziva pri jazde na hranici. Plynom regulujes pretacavost/nedotacavost. Ked letis zakrutou, podvedome mykas volantom vlavo-vpravo, rovnako mykas aj plynom, lebo hladas ten idealny grip. Staci pozriet JP videa, ako jazdci hybu plynom v zakrutach. Myslim, ze pri motorkach je tato finta pouzivana este viac..
Pred nejakym casom sa robilo rovnako velke halo okolo medziplynov pocas brzdenia, teraz sa zase vynasla tepla voda..
myslim, ze to, co robis bezne z autom je trosku o inom... to len v najazde pred apexom sa snazis nestratit rychlost,a le zas ju neprepalit, aby si nedostal nedotacavy smyk... To ale podla mna nie je to iste, ako riadenie plynom...
mykanie volantom - to tiez nie je idealne, najlepsie je obluk prejst, ze zatocis raz a pridas, drzis rychlost a za apexom pridavas a "narovnavas obluk". mykanie volantom na obluku s dobrym polomerom vacsinou znamena nedotacavost... Samozrejme v JPN videach je to o ninoch, lebo, tam byvaju auta dost pretacave.
Takze s tou teplou vodou to nebude tak lahke |
|
|
Návrat hore |
|
|