|
Autor |
Správa |
< Partneri ~ Streetkid Hardcore - úpravy & opravy prevodovek Honda |
HC_team |
Zaslal: 08.12.2013, 2:55 |
|
|
Založený: 09 marec 2009
Príspevky: 101
Bydlisko: Slovensko
|
Čau kluci,
věnuji se repasím a úpravám jak Honda, tak převodovek ostatních značek, proto bych rád pomohl i ostatním, kteří řeší nějaký problém.
Co můžu zařídit:
dodat do 7 dní kompletní sortiment americké firmy MFactory, tj. krátké stálé převody, samosvory helical i závodní lamelové špéry, krátká soukolí. Dále zajistím kompletní sortiment synchronů, přesuvníků v prvovýrobní kvalitě od firmy Synchrotech, případně komponenty Honda, se slevou
opravu sériové převodovky buď z nových dílů, anebo ze zachovalých málo jetých sériových dílů OEM Honda
zkrácení převodovky pro sprinty, závody do vrchu pomocí upravených sériových kol (tovární přesnost, nehvízdají) + zástavba samosvoru (LSD). Zakázková kolečka lze zařídit.
prodloužení (přestavbu) převodovky pro úspornou jízdu, zástavba dlouhého 5. stupně (nižší otáčky motoru na dálnici)
Jednotlivé modelové řady a možnosti úprav:
D-série: Civic 4g, 5g, 6g +CRX 2g, CRX 3g Del Sol, Concerto 1988-2001, D-motory (1.3, 1.4, 1.5, 1.6 SOHC)
- kódy převodovek: L3, S20, S40, 1M, 9A, P3
- výměna hučících ložisek, škrtajících synchronů (nejčastěji 2ky), přesuvníků, klepajícího diferenciálu za použitý díl ve výborné kondici, anebo za nový
- prodloužení všech rychlostí pro snížení spotřeby (auto línější, ale "nežere"): stálé převody: 3,77 - 3,88 - 4,05
- prodloužení 5. rychlosti pro nízké otáčky na dálnici (při 90kmh asi 2300ot, při 130 kmh točí 3400 ot) - i jinak
- CRX D16: zkrácení všech rychlostí pro zlepšení akcelerace, stíhání CRX-VT
- Civic 4,5,6 gen: zástavba krátké 3,4 a 5 rychlosti pro odstranění díry mezi 2. a 3. rychlostí. Otáčky padají nad 5300ot, tj. tam, kde motor má nejvíc síly.
- zástavba aftermarket LSD
repase převodovek Civic 7G 2001-2005, motory 1.4 a 1.6, 2.0 iVTEC Type-R
CRX VTEC B16A1, Civic C4G VTEC B16A1
- kódy převodovek: Y1, Y2
- repase ložisek, škrtajícího řazení v otáčkách
- zástavba továrního LSD samosvoru z ITR/ 1.8 Vti nebo závodní špéry
- zkrácení rychlostí pomocí zakázkového stálého převodu (dražší varianta)
Civic/Del Sol VTi B16 VTEC, Integra Type-R/GSR B18C, Civic 1.8 Vti
- kódy převodovek: Y21, S4C, S80, S9B, Y80
- repase ložisek, škrtajícího řazení (hlavně 3. a 5. rychlost) za použité nebo nové díly
- zástavba LSD samosvoru z ITR/ 1.8 Vti anebo zakázkové špéry
- prodloužení rychlostí 2,3,4 na 1.6 Vti
- zkrácení rychlostí 3,4,5 na ITR S80
- zkrácení všech rychlostí stálým převodem
- prodloužení 5. rychlosti na 1.6Vti, 1.8Vti pro cestování a nižší spotřebu
Prelude + Accord motory H22 a H23, ale i ostatní menší motory 2.0 a 1.8 u Accorda a Prelude
- repase škrtajícího řazení (hlavně 3. a 5. rychlost)
- prodloužení 5. rychlosti u Prelude VTi, Accordu Type-R (v sérii nelogicky krátká) nebo i u jiných převodovek
- pořízení krátké skříně U2Q7 s LSD z ATR, která bez úprav pasuje na Prelude/Accord VTEC H22 nebo H23
Další typy honda převodek můžu minimálně opravit podle domluvy - z nových dílů bez problému, z použitých podle typu.
Kontakt: SS nebo +420 775 315 985
Bydlím 15 min od Holíča na CZ/SK pomezí, menší díly posílám přes Slovenskou poštu v Holíči a brzo budu mít člověka, ke kterému a od kterého půjde převodovka relativně levně poslat = vy z východu SK nemusíte jezdit 350 km
Piste na nick: Streetkids |
|
|
Návrat hore |
|
makak |
Zaslal: 08.12.2013, 9:40 |
|
|
Partner HondaClubu 1/2014
Založený: 18 december 2006
Príspevky: 560
Bydlisko: Bratislava
|
Môžem len pochváliť, mám upravenú 5 v ATR a kompletne vymenené synchra za karbónové, veľká naozaj veľká spokojnosť
MÔŽEM LEN ODPORUČIŤ |
_________________ EX Honda Civic Coupe 1,5 M5 1995
EX Honda Accord Type R Red M5 1999
EX Honda Accord Type R Black M5 1999
EX Honda Accord Tourer 2.2 M6 2007
Honda Civic Coupe 2008 1,8 A4 2007
Honda Accord Tourer 2.0 M5 2004 |
|
Návrat hore |
|
Streetkid |
Zaslal: 06.11.2016, 16:55 |
|
|
Partner HondaClubu 11/2013
Založený: 08 september 2010
Príspevky: 103
Bydlisko: Mikulčice (CZ)
|
UPDATE říjen 2016
Připomínám, že mohu zajistit do 7 dní díly na úpravu Honda převodovek od firmy MFactory a repasní synchro sady firmy Synchrotech.
V nabídce mají krátké stálé převody, samosvory, krátká převodová soukolí, repasní sady synchronů+přesuvníků, ložiska atd.
Viz stránky MFactory: http://store.ycwengineering.com/catalog/mfactory
Orientační ceny:
- krátké stálé převody na D/B/H/F//R/L(Jazz) motorovou řadu vychází se vším všudy řádově okolo 18 500,-, K řada okolo 22 000,- (zesílená verze na vyšší výkon Pro Series u B a K řady vychází vždy dráže)
- samosvor se spirálovými koly "helical" (Honda ITR/ATR konstrukce, jemný nástup svornosti), s o něco vyšší svorností než má ITR nebo ATR samosvor, na téměř všechny typy Honda převodovek vychází nejčastěji okolo 22 000,-. Přesnou cenu na daný typ na přání sdělím obratem.
- sada spirálových soukolí do "helical" samosvoru Race Pack Stage 1 a 2. Spirálová kola mají ostřejší, závěrnější úhel, zvyšují výrazně svornost až o 50%. Ceny na dotaz, dostupné pro B a K samosvory
- lamelový závodní samosvor 1/1.5/2 směrný (way) vychází řádově okolo 26 000,-. Přesnou cenu na daný typ na přání sdělím obratem.
Výpis nabízeného sortimentu MFactory:
D řada hydro spojka (C5G, C6G):
- stálé převody 4,5 a 4,7 a 4,9
- samosvor šnekový, lamelový pro poloosy 26 mm 1/1.5/2 směrný
- krátké závodní soukolí 3. rychlosti 1,565, 5. rychlosti 1,0. Prodloužení 1. rychlosti 3,083
D řada lanková spojka (C4G, CRX 2g D motor)
- stálé převody 4,7 a 4,9
- samosvor šnekový, lamelový závodní 1/1.5/2 směrný pro poloosy 28 mm (3dílné), totéž i pro 2dílné 26 mm poloosy C4G
- krátké závodní soukolí 3. rychlosti 1,565, 5. rychlosti 1,0. Prodloužení 1. rychlosti 3,083
B řada hydro spojka, malý diferenciál (5g, 6g 1.6 VTi bez LSD)
- stálé převody 3,471 a 4,00 a 4,267 a 4,533 a 4,6 a 4,71 a 4,923 a 5,167
- stálé převody PRO-Series 4,00 a 4,267 a 4,533 a 4,6 a 4,71 a 4,923
- samosvor helical (+ stage 1 nebo stage 2 Racepack pro vyšší svornost), lamelový závodní 1/1.5/2 směrný
B řada hydro spojka, velký tovární LSD diferák (B16B, B18 VTi, ITR 96,97)
- stálé převody 3,471 a 4,00 a 4,267 a 4,71 a 4,923 a 5,167
- stálé převody PRO-Series 4,00 a 4,267 a 4,71 a 4,923
- samosvor helical (+ stage 1 nebo stage 2 Racepack pro vyšší svornost), lamelový závodní 1/1.5/2 směrný
- krátká závodní soukolí 3,4 a 5. Specifikace na vyžádání. Dvojité synchrony. Prodloužená 1. rychlost 3,070
B16A1 iVT C4G/CRX VTEC lanko spojka
- stálý převod 4,928 (lze pak dodatečné upravit pro tovární LSD)
- samosvor helical (+ stage 1 nebo stage 2 Racepack pro vyšší svornost), lamelový závodní 1/1.5/2 směrný
- krátká závodní soukolí 3,4 a 5. Specifikace na vyžádání. Dvojité synchrony. Prodloužená 1. rychlost 3,070
Integra Type-R 98-01 (v základu se stálým převodem 4,785)
- stálé převody 4,00 a 4,267 a 4,71 a 4,923 a 5,167
- krátká závodní soukolí 3,4 a 5. Specifikace na vyžádání. Dvojité synchrony. Prodloužená 1. rychlost 3,070
S2000, motory F20, F22C
- stálé převody 3,3 a 3,9 a 4,44 a 4,57
- samosvor helical, lamelový závodní 1/1.5/2 směrný
Prelude/Accord H22/F20B
- stálé převody 4,64 a 5,15
- samosvor helical (+ stage 1 Racepack pro vyšší svornost), lamelový závodní 1/1.5/2 směrný
- krátká závodní soukolí 3 a 4. rychlosti. Specifikace na vyžádání.
Diesel 2.2 iCTDi N22A2 (Accord 7,8g, Civic 8g)
- samosvor helical
Civic Type-R/Acco K20/K24 řada
- stálé převody 5,08 a 5,417 a 5,84 a 6,33
- stálé převody PRO-Series 5,08 a 5,417
- samosvor helical (+ stage 1 nebo stage 2 Racepack pro vyšší svornost), lamelový závodní 1/1.5/2 směrný
- různé stupně zkrácení všech rychlostí (2 až 6), prodloužení 1. rychlosti. Celý dogbox se závodní dlouhou jedničkou
Civic 7g, motor 1.7 D17 benzín
- samosvor helical
Civic 8g, motory 1.8 R18
- stálé převody 4,687 a 4,928
- samosvor helical (+ stage 1 Racepack pro vyšší svornost)
- sada krátkých soukolí 3,4 a 5. rychlosti. Specifikace na vyžádání
Honda CR-Z
- stálé převody 4,687 a 4,928
- samosvor helical (+ stage 1 Racepack pro vyšší svornost)
Honda Jazz GD3, GE8, GK5
- stálé převody 4,47 a 4,687 a 4,928
- samosvor helical, lamelový závodní 1/1.5/2 směrný
- závodní krátká soukolí 3,4 a 5. rychlosti. Specifikace na vyžádání.
Od října 2016 opravuji/upravuji manuální převodovky všech značek.
Přes zimu se chci pustit do servisu DSG dvouspojkových přímo řazených převodovek koncernu VW (VAG), tj. výměny oleje, diagnostika, seřizování a opravy |
|
|
Návrat hore |
|
|
Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
|
Nemôžete pridávať nové témy do tohto fóra. Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre. Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre. Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre. Nemôžete hlasovať v tomto fóre.
|
|
|